NA Rolex Submariner, dilemma voorbij!

Zo, eindelijk is het moment dan daar dat ik mijn NA kan schrijven!

Wat begon in (geloof ik) december met mijn Tag Heuer eindigde al snel in een speurtocht naar (voor mij) de perfecte Rolex.

Steeds vaker begon ik op het forum mee te kijken en lezen waardoor de interesse in Rolex modellen bleef groeien, al die mooie plaatjes pfff :star_struck:

Al snel dacht ik dat ik er uit was, het moest een OP39 worden en het liefst in blauw of wit, want ja ik had al een zwarte plaat in mijn Tag Heuer zitten. Maar nee, dat was het toch niet… vermoedelijk zou ik de datum te veel gaan missen, maar ook daar is een oplossing voor, namelijk de DJ! :smile:

Vol goede moed op naar S&C om de modellen te bekijken. Stuk voor stuk erg mooi maar al gauw werd mijn aandacht getrokken door iets anders. Jawel, de Sub die de S&C medewerker op dat moment droeg!! :scream:

Verslagen verliet ik S&C. What tot do, what to do??
:bulb: tjing!! Het Horlogeforum, daar zijn zoveel mensen met een Sub, ik maak een gezocht topic aan in de hoop dat iemand zijn Sub kwijt wil of een model weet te liggen!

Lang verhaal kort, twee gezocht topics aangemaakt (twijfel tussen oud en nieuw model) maar daar was ik gelukkig vrij snel uit! Het moest de 116610LN worden.

Na wat rondstruinen op Chrono en andere sites kwam daar opeens een berichtje van @Boetje die wel een 116610LN van zijn zoon had liggen die hij kwijt wilde.

Er ging maar Ă©Ă©n ding door mijn hoofd, schnelllll!! :laughing: Dus meteen actie ondernomen, en zie hier:

Daar is hij dan, mijn Sub :heart_eyes:
@Boetje bedankt man! :grin:

P.s. sorry als ik vanaf nu het Rolex topic af en toe spam met een plaatje :see_no_evil:

100 likes

Goed gedaan man! Gefeliciteerd met deze topper. :+1:

1 like

Welkom ! Prachtige aanwinst Victor. Daar ga je veel plezier van hebben :star_struck:

2 likes

Veel plezier met deze knapperd…

1 like

Wow wat een mooi horloge. Geniet ervan!

1 like

Super! Genieten man :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

1 like

Zo jij laat er geen gras over groeien, I like that !
Heel heel erg gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, en dat er nog maar vele mogen volgen :wink:

Waar ik nu nieuwsgierig naar ben is, had je nu ook het “YES dit issum” momentje toen je hem voor het eerst vast had ?

1 like

Bedankt! :grin: haha ben benieuwd hoe lang dat duurt tot de volgende.

Gek genoeg dacht ik wel de eerste keer toen ik hem zag wauw dat is hem, maar helemaal verkocht (letterlijk :yum: ) was ik pas toen ik hem de tweede dag weer zag, het moment dat ik hem echt ging ophalen! :slight_smile:

1 like

Geniet van deze topper.

1 like

Congratz en veel plezier ermee

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze gezaghebbende aanwinst!!
Een schitterend horloge van een bewonderenswaardig horlogehuis!!
Ik wens je er dan ook een uitmuntende tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

2 likes

Blijft een topper! Maar telkens als ik mijn seamaster zie dan ben ik terug verliefd en is de vraag van die weg te doen en een sub erbij te nemen in de plaats weg… ach zal meegenieten van anderen :ok_hand:

2 likes

Goede keus. Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

En hij mag er zeker zijn! :sunglasses:

1 like

Mooie klok man! Enjoy!!

1 like

Hij is lekkerrrr!

1 like

Gefeliciteerd met je NA :+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Je kan er wel omheen draaien, maar uiteindelijk wil je toch een Rolex :grinning:

1 like