Wat gaaf zeg…!
Heel mooi. Staat je echt goed.
Ik vond het gezellig Ralph. Bedankt voor de fijne afhandeling en blij dat ik deel mocht maken (het snel knopen doorhakken en afspreken- deel) van jouw zoektocht naar jouw grail.
Ga ervan genieten!
Wat gaaf zeg…!
Heel mooi. Staat je echt goed.
Ik vond het gezellig Ralph. Bedankt voor de fijne afhandeling en blij dat ik deel mocht maken (het snel knopen doorhakken en afspreken- deel) van jouw zoektocht naar jouw grail.
Ga ervan genieten!
Heerlijke klok, gefeliciteerd!
Mijn ervaring is dat na een paar maanden van exclusief en intensief dragen de liefde voor je andere horloges ook wel weer terugkomt.
Gefeliciteerd! Hopelijk levert je deze nog meer plezier op dan de explorer!
Gefeliciteerd! Bij welke AD was dit?
Ik vond het ook gezellig Robert! Jij ook hartelijk dank en heel veel plezier van je nieuwe Rolex Explorere I gewenst!
Jullie hadden wel een kamer kunnen nemen bij dat van der Valk hotel🤪
Gefeliciteerd Ralph!
Gefeliciteerd! Machtig mooi!
Haha, lekker bezig weer. Maar goed, dit is wel een lekkere hoor.
Hop, d’r uit met die andere “meuk” en een explorer erbij. Ik zou het doen als ik jou was. Als je niet stil kunt zitten moet je het ook niet proberen
Perfecte keuze gemaakt, al de rest er uit en de Explorer terug en je hebt de perfecte combo.
Geniet er van.
Geweldige NA, veel draagplezier
Congratz Ralph! Prachtige aanwinst.
Supergaaf ! Een lichte vorm van jaloezie komt op
Mooie klok, proficiat!
Van harte gefeliciteerd!
En een typische gevalletje van “uiteindelijk wil je toch een Rolex”
️
Heel plezier ze zijn inderdaad unbeatable!
Gefeliciteerd man , heel gaaf lekker genieten van deze schoonheid
.
Prachtige aanwinst. Veel polsplezier toegewenst.
Hoe lang heb je op de lijst gestaan Ralf?
Weet ik niet zo goed. Weet niet meer of ik het bij mijn eerste Tudor Black Bay in januari heb aangekaart of bij de tweede Tudor Black Bay in mei. Sowieso niet langer dan een half jaar.