NA: Rolex Yacht-Master 116621 Everose

Vandaag een mooie aankoop kunnen doen waardoor deze druilige dag voor mij toch nog een beetje zonniger is geworden.Was me al een tijdje aan het oriënteren op een goud/stalen variant en twijfelde voornamelijk tussen de volgende modellen:

  • Submariner 116613LB
  • Yacht-Master 116621
  • GMT-Master 126711CHNR

Nadat ik ze alle 3 naast elkaar had liggen viel voor mij de Submariner als eerst af.
Ik vind de SUB een hele mooie sunburst blauwe plaat hebben maar het geelgoud spreekt mij net wat minder aan dan de Rosé kleur. Het Rosé Everose is net iets minder aanwezig dan het geelgoud en daarnaast vind ik zwart en bruin tinten erg chique combineren met de kleur Rosé.

Als tweede viel voor mij De GMT-master af. Ik moet zeggen dat ik dit horloge echt een waanzinnig horloge vindt. Maar de prijzen zijn inmiddels boven list dus toch maar even de YM passen.

Na de eerdere twee gepast te hebben was het de beurt aan de Yacht-master. Ik moet zeggen dit voelde gelijk goed om de pols en dit moest hem dus ook worden, de passing voelt een beetje als een Daytona.
Nu moest ik alleen nog de juiste kleur wijzerplaat kiezen. Matzwart of een sunburst chocolade plaat. De keuze is uiteindelijk gevallen op onderstaand. Wat vinden jullie ervan?

112 likes

Mooi, moge je er nog lang van kunnen genieten.

1 like

nu wat grotere foto

Heel tof! Van harte!!

1 like

Erg mooi… een topper

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Supermooi. Van harte!

1 like

Everose is in werkelijkheid prachtig :heart_eyes: echt veel mooier dan geelgoud.
Alle klokken op het tabletje zijn prachtig, de keuze is personal.

Ik had gekozen voor de GMT :grinning:, alleen de prijs is idd buiten proporties gestegen…

IIG veel draagplezier!

1 like

Wow, lekker. Je bent wel goed bezig de laatste tijd!
Rolex only shot?

1 like

[quote=“superocean, post:8, topic:228440”]
Ik had gekozen voor de GMT

Ging mijn voorkeur in eerste instantie ook naar uit, hij is echt mooi.

Gaaf! Hele mooie aanwinst :star_struck:

1 like

Haha, kreeg hier op het forum te horen dat je niet altijd een reden hoeft te hebben om jezelf eens goed te verwennen.:grin::grin::grin:

2 likes

Hard

1 like

Dat zei ik ook eens tegen mijn verloofde. Dat pakte anders uit dan verwacht…

3 likes

Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden…

2 likes

:joy:

Zo allemaal op een rijtje , en dan een beetje afstrepen tot dat ‘er wat over blijft’…

Lijkt me heerlijk eens te kunnen doen met dit soort kaliber!:crazy_face:

Ik sla normaal gesproken nauwelijks aan op een Rolex, maar :

Ik moet wel zeggen dat ik je keuze echt eens een verademing vind t.o.v het geijkte & geweldig mooi !:heart_eyes::+1:t2:

1 like

Super. Congrats.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi! :+1:

1 like

Heel gaaf! Doe ns wat meer foto’s!

1 like

Zoals je zegt was het inderdaad letterlijk afstrepen en een heerlijk gevoel om bij dat te komen wat gewoon goed voelt. Kan nu al niet wachten om dat weer eens te doen:grin::grin::grin:

1 like