Haha! Geweldig…
Gewoonlijk zijn Yachtmasters niet mijn ding, deze
Proficiat!!
wat een prachtige klok! congrats!
Jeetje Jeroen waar doe je het toch van! Je hebt in relatief korte periode al meer grails van mij in bezit gehad dan dat ik ze in het echt heb gezien Misschien moet ik ipv langs S&C maar langs Jeroen&Deree gaan!
Geweeeeldig die blauwe sunburst, ben je weer ff het heertje mee voorlopig! Gefeliciteerd!
De mooiste YM naar mijn mening met de blauwe sunburst! Wat een plaatje… heel veel plezier er mee Jeroen!
Ik ben niet van de subs, maar deze is wel heel mooi. Goede kleurstelling.
Grappig dat het vlaggetje wat je gebruikt Luxemburgs is. Dat zette me aan het denken:
Hollandse vlaggen zijn niet rood wit en blauw.
Mijn beste,
Blijft een pareltje hoor!!
Geniet er uitbundig van!!
Orologio Signaturis Temporis
Ik vind dat je Jeroen nu wel een beetje tekort doet. Ik bedoel, de witte Milgaus is er immers ook nog steeds.
On topic: heel mooi! Ik heb alleen een lichte weerstand tegen rode secondewijzers. Dat is een afwijking, dat besef ik. Want verder vind ik de blauwe eigenlijk mooier dan de rhodium. Maar als ik moest kiezen…
Top!!!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee
Ik had het bericht van Yorick ook gezien en ik veerde even op toen ik het las.
Ik ben benieuwd naar deze in het echt! Het is niet een off-the-radar model, volgens mij.
Ahum…
…de YM is een hele verre achterneef van de Sub, maar dan houdt het wel op!
Ik wist dat dat zou gaan komen. Ter verduidelijking, de subs en dwellers van Rolex vind ik wat lelijk en saai, maar deze yachtmaster in blauw is een mooi horloge met onderscheidende smoel. Hoe langer ik er naar kijk hoe beter hij wordt.
Ik bedoelde niet dat dit een Sub is. Dat krijg je ervan als je op een telefoon snel iets tikt.
Wachtend op een koper…
gratis reclame Jeroen!
Supermooi is deze Rolex, blauwe wijzerplaat met witte en en rode accentjes is nu precies wat ik mooi vindt bij zo’n horloge😀! Ik hoop dat je hier heel lang plezier van mag hebben!
Mooie aanwinst! Een verjaardagscadeau aan jezelf? Doe je goed
Mooi hoe men elkaar hier toch (onbewust) beïnvloedt; eerst geen YM te zien en nu de een na de ander
Prachtige klok! Van harte. Heerlijk zomers.
Elkaar inspireren heet dat !!!
Slecht voor de portemonnee, zo’n forum…