NA Rolex Yacht-Master 116622

Gisteravond al even aangekondigd maar hier dus wat foto’s. Mijn eerste Yachtmaster en meteen een knaller, wauw wat is dat platina in werkelijkheid prachtig. Op foto’s dacht ik vaak: “ok, aardig, maar wat is er nou toch zo bijzonder aan dit ding”. Tot je hem in het echt ziet. Het staal en platina gaan geweldig samen en ik (je) blijf(t) er naar kijken. Zo mooi is het dus gewoon. Overigens van @Yorick overgenomen en het was zoals altijd weer erg gezellig. Wat weet die vent veel van Rolex :roll_eyes:

Ik geef de foto’s het woord; het lukt serieus haast niet om hem in volle glorie te fotograferen. Deze zou je gewoon in het echt moeten zien en, beter nog, dragen. De combinatie met rood, wit en blauw geven hem natuurlijk ook een maritiem tintje en een klein beetje Hollands glorie :luxembourg:

@emveezet nogmaals excuus dat ik gisteravond zonodig in jouw NA topic moest in inbreken :joy:

95 likes

Beaaaauuuuuty! :heart_eyes: Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Oef wat een plaatje! Geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst, ziet er echt fantastisch uit!

1 like

Prachtig!
Houd het dan écht nooit op? :wink:

2 likes

Voor mij de mooiste YM.:ok_hand::ok_hand:

1 like

Geweldig wat een prachtige combinatie echt de mooiste YM die er is geniet er van

1 like

Staat je goed hoor! Leuk dat na twee keer een horloge van jou te hebben overgenomen er nu eens een jouw kant op is gegaan! :grin:

Heel veel plezier met de YM, ik kan nu rustig op zoek naar een mooie 16610 uit 2010.

3 likes

Prachtig!
Proficiat met deze mooie nieuwe aankoop :muscle:t2:

1 like

Errug mooi!!

1 like

Vanavond za ik kunnen zeggen of hij echt zo mooi is. Veel plezier ermee!

1 like

Heel mooi!
Deze is zo mooi, dat hij minimaal wel een week blijft denk ik. :joy:
Wat denk jij @Schoen?

6 likes

Minimaal. Wordt geen streepje, net als de PAM :sunglasses:

1 like

Werkelijkwaar schitterend!

Overmorgen in het blauwe gedeelte?

2 likes

Hij is wel blauw, dat ben ik met je eens

1 like

Ga je deze ook nog graveren of iets dergelijks?

2 likes

Ja met “RBK Forever”

2 likes

Dan kan ik alvast gaan sparen :+1:

Maar mooie verschijning zo op de foto’s :slight_smile:

1 like

Not sure if troll.

1 like

Nee hoor.

5 likes