Bjoety inderdaad , geniet er van!
@anon50762135EV , wat een flipper koning die @jeroenderee , ongehoord.
Ik kan mij nog herinneren dat jij de flipper king was Ide… mooi was die tijd
Bjoety inderdaad , geniet er van!
@anon50762135EV , wat een flipper koning die @jeroenderee , ongehoord.
Ik kan mij nog herinneren dat jij de flipper king was Ide… mooi was die tijd
Nou dat was wel in een heel ander prijssegment. Maar als je de prijzen goed kent dan maakt dat in principe niet uit natuurlijk.
Grappig dat je dat zegt, ik zag mijzelf net die opmerking typen en realiseerde mij hoeveel van die kwinkslagen ik zelf heb toegezonden gekregen, allemaal terecht overigens.
Prijs segment maakt niet uit , elke flip telt.
Man man wat vlogen de skwalee’s e.d toen om onze oren… geniaal gewoon
Je mooiste Rolex tot nu toe wat mij betreft !
Haha, mooi was die tijd. Vanavond wordt de laatste Squale opgehaald, zondag de Tissot en dan is het allemaal weer weg. Nou ja, ik heb die G-shock nog natuurlijk.
Maar dat zal niet lang duren.
Ben ik volledig met je eens!
En dan?
Een Nautilus.
Ik vindt dat Ide gewoon een vintage 16234 met zwarte dial moet kopen , komop ouwe!
@jeroenderee , geef jij Ide eens een geinspireerde trap onder zijn afgetrainde krentje
Even Google aangeslingerd.
Ja, prima.
De zomer komt angstaanjagend snel dichterbij en mijn Belgischebierendorst en lekkeretenhonger zijn nog niet verdwenen, dus dat wordt nog een hele toer.
Haha, dit keer was ik het niet eens zelf die de richting insloeg. Die @Ronald kon nog wel eens mijn opvolger als off-topic koning worden.
P.S. mooie jachtmeester Jeroentje!
Goeie keus!
Ik heb ook nog even naar deze YM geïnformeerd, goede aankoop en een echt mooi en toch ook wel apart horloge, van harte!
Ziet er best ok uit. Gefeliciteerd
Ja wel geinig ja