NA: Rolex Yacht Master 16622

Nu ben ik er vrij zeker van dat ik naar de hoofdstad ging voor een paar sneakers, en ik was echt helemaal niet van plan om zelfs maar voor een horloge te gaan kijken.

Ik heb afgelopen november nog een Cartier Santos gekocht, een horloge waar ik nog steeds echt verliefd op ben, en hoogstwaarschijnlijk ook zal blijven.

Maar de laatste maand betrapte ik mezelf steeds vaker dat ik naar een Yacht Master of Milgauss zat te kijken online, maar dan was het een kwestie van pagina weg klikken en klaar.

Maar nu trof ik mezelf vanmiddag dus enigszins onverwacht in Amsterdam en in de buurt van Spiegelgracht Juweliers, waar ik van wist dat ze een neo vintage YM op voorraad hadden, en hoeveel risico kun je lopen als je alleen even gaat kijken toch??

Om een heel lang verhaal kort te maken, ik ben nu zeer onverwachts de eigenaar van een Yacht Master en ik moet het nog even laten bezinken denk ik…zo in de trein terug naar huis.

122 likes

Mooi

Dat zijn de beste aankopen!!

1 like

Lekkere verrassingsaankoop.:ok_hand:t2: Geniet ervan!

Top aanwinst :+1:t2:

Ah! Herkenbaar :joy:. Proficiat met je aankoop!

Je moest je auto inleveren? :thinking::wink:
Mooie Yacht Master👍

9 likes

Mooie aanwinst

Wat een toeval :wink:
Bij deze dan ook maar per ongeluk gefeliciteerd.
Nu heel bewust genieten van deze heerlijke NA :sunny:

Geloof me, mij een rijbewijs geven is levensgevaarlijk, ik heb de concentratie van een goudvis zwemmend in Red Bull.

Dus vandaar de trein, want mag niet rijden.

2 likes

Proficiat!

Gefeliciteerd met je prachtige NA…:partying_face:

Spontane NA van kaliber. Gefeliciteerd

Prachtig, veel draagplezier

Toeval bestaat niet. :wink: Maar wel echt een mooi horloge gescoord. Wat een topper. :star_struck: :star_struck: :star_struck:

Van harte met de NA!
Geniet ervan

Veel plezier ermee! Mooi horloge.

:joy::joy::joy:
Gefeliciteerd ermee.

Gefeliciteerd!

Wat is er met de sneakers gebeurd?

3 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge!