NA: Rolex Yacht-Master Rhodium 116622

Gisteren deze geweldenaar overgenomen van @Vinbiz
Zojuist de tijd genomen om de band op maat te maken en de nog resterende stickers te pellen :laughing:.
De PCL’s zijn zeker aanwezig, maar door de Rhodium ‘grijze’ plaat en de koele blauwe accenten niet overheersend.

Ik ben helaas geen fotograaf, maar voor het idee hierbij 2 plaatjes (iPhone :confused:).

Vincent nogmaals bedankt!!

92 likes

Gefeliciteerd met deze stijlvolle submariner :wink:. Veel plezier ermee!

2 likes

Ziet er heel goed uit!

1 like

Prachtig horloge hoor! Mooi wat slanker dan een sub, vind de rhodium plaat ook echt mooi. Veel plezier ervan :facepunch::+1:

(En ja, je kan hopeloos fotograferen, welkom bij de club! :wink:)

1 like

Omdat ie op een Invicta lijkt? :wink:

Mooi blauw, de ideale kleur voor een duiker (Ook voor Rolex vind ik😀), veel plezier er mee gewenst!

1 like

Mooi!! Van harte!

1 like

Mooi!
Erg comfortabel horloge, zou ook goed passen op een boot; een motorboot!
@tompj mee eens?

Veel draagplezier, geniet er van.

2 likes

Gefeliciteerd met een pracht van een aanwinst!!

1 like

Erg mooi ! Ook mijn favoriet :sunglasses:

1 like

:joy:

1 like

Mooi, mooi, veel draagplezier, :+1: :+1: :+1:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Heeeel gaaf. Geniet ervan!

1 like

Juist, daar is deze dus gebleven…

Ik doe er nog even een foto bij van exact (ja 100%) hetzelfde horloge waar de plaat wat donkerder lijkt…

Veel draagplezier en houd 'm wat langer als de vorige twee eigenaren…

9 likes

Waarom heb je die weg gedaan? :hushed:
Geen spijt van gehad?

1 like

Woww…

Mooi horloge hoor!

Neen, geen spijt van. Ik ben er inmiddels achter dat twee bijna gelijke horloges de situatie oplevert dat 1 het onderspit delft. Ik had dus zowel deze nieuwe YM Rhodium als een nieuwe YM blauw en die laatste kreeg toch heel vaak de voorkeur doordat deze beter bij het merendeel van mijn kleding qua kleur past.

Uiteindelijk deze rhodium verkocht en een Explorer er voor in de plaats gekocht. Stom toevallig heb ik van degene waar ik de Explorer van kocht, vandaag weer een horloge gekocht.

N.A. topic daarvan volgt, naar ik verwacht, zondag aanstaande (maar we dwalen af, laten we dit enthousiaste N.A. topic niet kapen).

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze gezaghebbende aanwinst!!
Ik wens je er een temperamentvolle tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like