NA Rolex............

Tijden geleden ben ik bij SC geweest en mijn interesse uitgesproken voor een Air King of Explorer en vandaag een telefoontje gekregen dat de Air King op voorraad was. Eerlijk gezegd was ik allang vergeten dat ik SC had gevraagd om me te bellen als ze er een hadden… Toevallig was ik wel sinds een aantal dagen weer aan het zoeken naar uitbreiding op mijn collectie, het leek dus alsof het zo moest zijn,

Mijn huidige collectie:

Bij SC aangekomen het horloge gepast en ja wat kun je dan nog hè, ik moest hem hebben. Aangezien jullie liever foto’s zien dan een lang verhaal, zie hieronder:

Tja en dan zit je daar en heb je net de Air King gekocht en zegt de verkoper “ geloof het of niet maar mijn collega zegt me net dat we een Explorer bij de levering van vandaag hebben gekregen “

:thinking: morgen maar weer terug dan ? Wordt vervolgd…

81 likes

Eén van de leukere Rolexen. Geniet ervan!

1 like

Mooi man! Proficiat!

2 likes

Feli!

Ps: Welke heeft het meest draagtijd?

1 like

Geniet ervan.:blush::+1:

1 like

Je bent hard op weg om de hele huidige Rolex collectie in bezit te hebben geloof ik.

Tof hoor!

4 likes

Mooi! Gefeliciteerd! :smiley:

1 like

Prachtig horloge en wat een gave collectie :slight_smile:

1 like

Wat een enorm gave collectie :scream::scream::scream:

1 like

Bijna een volle spaarkaart met die collectie😎

3 likes

Van harte!
Mijn meisje zou zeggen:’Had je deze nou écht nodig?’.

10 likes

Meteen terug de stickers in die Airking, en gaan voor de Explorer! :innocent:

Zelf geen moderne Airking-fan… :wink: Als jij ze allebei mooi vindt en het kan er af, gewoon doen. :+1:

6 likes

Heel mooi deze en een mooie aanvulling op je collectie met vooral een andere bezel! Veel plezier met dragen.

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

NA Rolex…

Komt Seiko?

3 likes

Daar heb ik er ook wel een paar van

44 likes

Je zult ‘s morgens toch moeten kiezen :thinking:. Gefeliciteerd!

2 likes

:joy:

Tja, een paar inderdaad…

Maar leuke collectie en behoorlijk omvangrijk mag ik wel zeggen, ik zal maar geen andere merken noemen want dan moet je weer een foto maken :slight_smile:

Geniet er van en morgen weer een NA

1 like

Ja, de AirKing: vind ‘m erg mooi, ondergewaardeerd, die zou ik wel willen!!
Geniet ervan!!

1 like

Wat een waanzinnige collectie Rolex horloges! :sunglasses::+1:

1 like