NA Rolex............

Van harte gefeliciteerd!

Ik snap de Airking zelf niet zo maar het is mooi te lezen dat iemand in de gelegenheid is zichzelf iets cadeau te doen.

Morgen dan een NA topic over de Explorer? Bellen ze je ook voor een Pepsi of blauwe Skydweller? Die status zou je toch wel verworven mogen hebben :smirk:

1 like

Gefeliciteerd! Wat een super collectie! :+1:

1 like

Nou ja, ik snap zijn opmerking wel. Natuurlijk zijn dat een paar mooie Rolexen, maar op zich weinig spannend, gewoon de Rolex catalogus openslaan en de populaire modellen aankruisen. Als je er wat geld tegenaan gooit, heb je na het weekend dezelfde verzameling.

Die Seiko verzameling daarentegen is serieus indrukwekkend, ondanks dat ik die modellen niet ken. Er zit echt heel veel tijd en moeite in om zoiets samen te stellen. Echt een liefhebbersverzameling als ik dat zo zie.

Als ik die 2 foto’s langs zie komen, zou ik toch echt eerst die lading Seiko’s complimenteren, en niet omdat ik ze zelf graag zou willen hebben.

7 likes

En om woord bij daad te voegen:

Wat een waanzinnige collectie Seiko horloges!

4 likes

Sjezus wat kan men weer zeiken. Ik complimenteer de collectie op openingspost en dan gaat men vervolgens lopen mauwen waarom heb je de tweede foto niet gecomplimenteerd. Spijkers op laag water zoeken dus. Get a life…
Nogmaals waanzinnige set Rolexen! Kan menig mens jaloers op zijn :sunglasses::+1:

8 likes

Prachtig horloge ,gefeliciteerd met je aankoop.

1 like

Gefeliciteerd met met jouw prachtige “Air King” aanwinst van vandaag en wat morgen brengt dat weet niemand😀. Geniet er nu van met volle teugen!

1 like

Ik ben eigenlijk sprakeloos

3 likes

Mooie Airking en collectie. Top

1 like

Laat je toch niet zo opnaaien man. Je hebt niks verkeerd gedaan in deze en dat weet en je zelf ook heus wel. Relaaaaaaax :sunglasses:

Gefeliciteerd :ok_hand:

Prachtige horloges :ok_hand::+1:

1 like

Prachtige collectie !
Airking is (nog) niet mijn ding, maar dat was de Explorer ook niet …

1 like

Mooi man
Mis wel een jubilee

2 likes

Hoi Ralph,

Ik ken je niet dus per definitie mag ik je. Mag ik je een tip geven? Waar iedereen op het forum mee is geholpen?

Ik vertel het in de vorm van een anekdote;

Er was eens een jongen die niet reageerde op negatieve reacties.

Einde

7 likes

Prachtig om je enthousiasme te zien. Lijkt me een heerlijk gevoel om Schaap Citroen binnen te wandelen en gewoon te zeggen: ‘ pak maar in dan!’

2 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Ik vind het prachtig om te zien hoe de collectie in elkaar steekt.

1 like

Whahahahaaaa elke dag een schoon horloge i.p.v. een schone onderbroek :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Indrukwekkend, zeker ook mooi die seiko’s. Zie wat toffe modellen (Sawtooth, Caesar, etc).

Geniet ervan.

(Zit er nou nog een lade onder de seiko’s?)

6 likes

Mooie collectie! Je kan wel nog een Datejust gebruiken :wink:

1 like

Mijn meisje zou mij denk ik op straat zetten… :wink:

2 likes

Proficiat met je nieuwe aanwinst, maar vooral met de prachtige totaalcollectie die je hebt verworven.

1 like