NA Rothwell horlogebox

Het was eindelijk eens tijd om het rommelige nachtkastje te verruilen voor een degelijke oplossing.
Ik had veel op het forum gekeken en verder online en uiteindelijk ben ik bij deze Rothwell op Amazon uitgekomen. Plaats voor 12 stuks en belangrijk vind ik ook een lade voor bandjes (en mindere goden :wink:
Kwaliteit is uitstekend, de dus voelt gewichtig aan, het namaak leder is zacht en degelijk. Het venster is van glas en suède aan de binnen en overkant geven het een luxe afwerking. Enigste wat ik zou veranderen zijn de kussentjes, deze zijn wat hard en moeilijk in te drukken.

10 likes

5 likes

12 likes

Dat ziet er praktisch uit :+1:

Mijn beste,

Mooie horlogebox!!
En bijzonder functioneel.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie box en bonte verzameling horloges erin!

1 like

Prachtig :ok_hand:, zou ik zo onbeleefd mogen zijn en vragen hoeveel je hebt betaald?:yum:
Ik moet namelijk ook dringend een box hebben en dit is een hele mooie :wink:

Natuurlijk, deze koste 150 euro op Amazon.
https://www.amazon.nl/Horlogedoos-horlogedoos-organisator-microsu%C3%A8de-vergrendeling/dp/B0CN3WNM3D/ref=cs_sr_dp_2?dib=eyJ2IjoiMSJ9.h9hD9HuEMb3e_ywUCQq9rmAJpWXHDHlOIFszJt6NmVx3ACZOJgs6C28W5nR6d3p4CZXSvu_uwe1ExQZhDAhVVIJyBaXb1KlxoVUohNMc7VVgwRH2_ia7NAJASCpwYTc1dk3ihFHe1nTFa5T34x-N8UjIwXXxmFCkIFcp_-nHilCR9-rbWu8s-Ki9Fgu6zKPN09RBTtnAF1xdaXam3OmzBPfMKxyh84pP1uKazLGhQRC7RR_3HOXGIlq02EOSF0PImBdwMcCbnN8yqXgfV_9BA1tOpUyAWq-YTgdc_EKrxa4.Yt-8cTRLPAD1LZFAwviN1yDweR-2vrC9GKwZwOAjQSY&dib_tag=se&keywords=rothwell&qid=1717222202&sr=8-6&th=1&psc=1

Even een korte update van de review na een tijdje de box gebruikt te hebben.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden. Een klein puntje wat opvalt is dat achter aan de bovenkant een stuk leder net iets minder net is gevouwen en dus je ziet een randje. Voor mij niet storend. De kussens zijn wat hard, ik weet zo mijn pols maat niet maar ik heb wel horloges van verschillend formaat. Alles past tot nu toe. Wat je wel hebt is dat het ene horloge wat meer uitsteekt boven de rest omdat hij wat groter is bijvoorbeeld. Ze raken echter geen van allen de kanten of het glas.
Enige andere punt wat me nu opvalt is dat de lade wat strak zit en lastig schuift doordat het leder op leder is, dat zorgt voor wat frictie. Nog steeds geen issue voor mij maar wel iets om rekening mee te houden.