NA 'Royal Oak' Nivada F77

Hartelijk dank!

Ik draag hem nu al een maand ontzettend veel en ik vind hem echt helemaal geweldig!

2 likes

Wat een tof ding. Helemaal gemist. Heb je een plaatje van het originele model uit 1977? Ben ik ook wel benieuwd naar.

2 likes

Zeker! stond al in het topic😉

5 likes

Lekker man!

1 like

Ah vet, eroverheen gekeken :nerd_face:.
Mooie heruitgave, dat hebben ze netjes gedaan.

1 like

Echt een heel gaaf horloge, hoog vintage gehalte, super gave wijzerplaat en een mooi uurwerk (Soprod P024).
Ik had hem een keer voorbij zien komen en ben helemaal weg van de no date uitvoering. Maar deze, met datum, is ook wel heel tof zeg.
Heel veel plezier ermee.

2 likes

Eens. Ze hebben sowieso prachtige horloges. Nieuwe mecaquartz komt binnenkort uit. 38mm+10atm.

Snap ik! Van plan om tot aanschaf over te gaan? Ga je dan voor zwarte of blauwe plaat?

Thanks!

Ik denk het niet. Ik heb teveel en ben vooral van de vintage horloges. Maar deze in het blauw is wel heel tof.

1 like

Wie weet tik je een keer het originele model uit de jaren '70 op de kop :wink:. Die zou ik best eens voorbij willen zien komen.

1 like

Ik zie dit topic nu pas. Wat een tof horloge, Nivada is überhaupt een cool merk imho :ok_hand:

1 like

Zo, ook ik ben weer bij​:smiley::sunglasses:
Supergaaf horloge. Ik hou het voorlopig nog even bij mijn airman :blush:. Eerst maar eens proberen om het potje groter te laten groeien​:grimacing::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Leuk horloge. Jammer voor mij dat ie maar 37mm is…ik zou 39-40 prefereren.

1 like

Gaaf ding! Veel plezier ermee!

1 like

Hoi Hans,

Mijn polsmaat is ongeveer 17.5 -18cm. Lug to lug valt ie wel iets groter door de band, maar over de maat vind ik het toch lastig om advies te geven. Dat is ten slotte heel persoonlijk

Gefeliciteerd! Mooi setje zo. Geïntegreerd is niet per se maijn ding, maar deze vind ik geslaagder dan velen, inclusief de PRX. Maar in de context van je DJ, Airman en Wolfie past het wel als gegoten. :+1:

Wat een gelul. Je hebt gewoon 6 (of 7?) horloges. Accepteer die mindere goden nou gewoon eens. :rofl: :rofl:

1 like

Mooi horloge, goede variatie in de collectie en een leuk verhaal. Het enthousiasme spat er van af! Ik heb mij nooit verdiept in het merk, maar door jouw verhaal ga ik toch eens kijken.

Veel draag plezier gewenst en dank je wel voor je verhaal.

1 like

Sorry mijnheer. :sweat_smile:

Je hebt gelijk hoor. Maar die 4 (hoewel de Airman de collectie nu trouwens heeft verlaten) zijn wel de standaard horloges die ik draag. De casios zijn voor klussen en strand, de moonswatch voor naja… zo heel nu en dan wat plastic fantastic.

Het vierde lege plekje ga ik op termijn denk ik vervullen met een strakke vintage constellation pie pan denk ik, maar wie weet.

Bedankt! Hij draagt ontzettend fijn en een hele mooie dial vind ik. Ik snap dat geïntegreerd niet voor iedereen is. Voor mij is het wel echt een hele fijne all day watch.

Dankjewel! De zwarte datum vind ik zelf juist wel leuker ten opzichte van wit, maar dat is natuurlijk smaak.

Dankjewel! Ik zou zeker eens een kijkje nemen, ze hebben echt prachtige reissues. Het merk Vulcain is ook van een van de eigenaren, ook zeker de moeite waard!

1 like

Heel gaaf, die zou ik ook wek eens willen proberen

1 like

Mooie wijzerplaat, geniet ervan :wink:

1 like