NA Royale (plus one)

Misschien een domme vraag. Maar ik heb ‘home time’ nu op DST gezet. Wordt dit automatisch uitgeschakeld als we naar wintertijd overgaan? :thinking: Het heeft een voorgeprogrammeerde kalender tot en met 2099.

@wander Wellicht weet jij dit.

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi artikel over deze klapper :sunglasses:

1 like

Mooi, Drex, zo’n robuuste rakker. Veel plezier.

1 like

Erg tof, veel plezier draagplezier gewenst!

1 like

Van harte met dit horloge. Fijn ding!

1 like

Gaaf ! Hou em heel :+1:t2:

1 like

Ik heb het destijds handmatig moeten doen, maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik de settings had staan :thinking:.

1 like
1 like

Tja … haha! Als je het handmatig moet doen heeft die DST-optie eigenlijk geen zin, toch?

1 like

Eigenliijk niet nee. Laat bovenstaand filmpje idd ook zien…

1 like

Duidelijk :+1:

Ik heb het nu ‘off’ gezet. Dat uurtje terug doe ik dan handmatig als het zover is.

1 like

Nog een vraagje. Als je home time een uur terugzet, draaien dan de andere wereldtijden niet ook een uur terug? :grin:

Geprobeerd, en inderdaad verschuiven alle andere tijdzones dan ook een uur terug :weary:

Dit betekent dat je bij wisseling van zomer naar wintertijd alle 4 ingestelde wereldtijden zoals UTC handmatig moet aanpassen :grimacing:

Dus heeft de DST wel degelijk een functie :nerd_face:

1 like

Deze staat ook al een tijdje op mijn verlanglijstje, dat maakt me meteen ook nieuwsgierig.

Wat moet ik er niet mee doen (oftewel wat is er met de jouwe gebeurd :yum:)?

En is dit de beste versie, dus niet de bracelet?

Veel plezier er mee in ieder geval!

1 like

Ik had eerst de versie met bracelet, maar toen ik deze wilde inkorten zat er een schakel muurvast. Met geen mogelijkheid kreeg ik dat ding los. En ja, toen heb ik het horloge op vakkundige manier eh, ontmanteld en in de kliko doen verdwijnen :face_with_hand_over_mouth:

Vandaar nu een versie met rasin strap die overigens erg comfortabel draagt :+1:

2 likes

Opgelost. Nice :ok_hand:

1 like

Veel plezier met je aanwinst! :ok_hand:

1 like

Je kunt de DST voor de 4 tijdzones onafhankelijk instellen. UTC is altijd hetzelfde maar bijvoorbeeld LAX heeft DST terwijl TYO dit niet heeft.

Dus nu heb ik het volgende rijtje DST:

Home time > on
UTC > off
LAX > on
TYO > off

Na 20 minuten klooien klopt het nu allemaal :grin::+1:

2 likes

Lachen man. Heerlijke horloges, die Casio’s :ok_hand:

1 like