Gefeliciteerd! Wat een heerlijke uitgebreide Casio,het blijft één van mijn favoriete merken!
Heb er zelf ook een aantal in mijn eigen collectie(GSHOCK)
Veel draagplezier gewenst!
Gefeliciteerd! Wat een heerlijke uitgebreide Casio,het blijft één van mijn favoriete merken!
Heb er zelf ook een aantal in mijn eigen collectie(GSHOCK)
Veel draagplezier gewenst!
Van mij ook. Vroeger al, hiphop, rap, BMX en een G-Shock waren toen het ding! Maar de laatste tijd heb ik weer behoorlijk de Casioitis te pakken
En daar is nummer twee!!
Ik vind de metalic versie ook mooi en het is een leuk Yin-Yang setje zo
Welke is de coolest?
Hahaha dan kunnnen wij elkaar de hand schudden🤝
Heb alweer iets besteld🤐
Ik ook, deze tweede Royale, net binnen
Hoewel het bijna dezelfde horloges zijn hebben ze allebei op de pols toch een heel andere vibe.
Beide zijn toppers!
Zeker! Dit is de enige juiste methode om het horloge op zomertijd te zetten. Niet alle tijdzones /landen gebruiken DST.
Bij de Casioak werkt het op dezelfde manier.
Daar ben ik met wat gepiel en met behulp van time.is achter gekomen. Maar nu vergeet ik het ook niet meer, al doende leert men
Dit zijn van die leuke horloges om mee te spelen en alle functies te ontdekken.
Ja, zo is er een hack dat je de functie ‘flash alarm’ kunt activeren. Precies zoals een G-Shock dit al van zichzelf kan. Signal plus knipperen dus. En dan is er nog het mysterieuze ‘hidden game’ …
Oh dat is nieuw voor mij…
Op YouTube wel te vinden. Hoewel je voor ‘flash alarm’ het ding uit elkaar moet halen en met een contactverf stift ergens moet aanstippen een klein verbindinkje moet maken. Dat openmaken gaat mij vooralsnog boven de pet
En mogelijk ten koste van waterdichtheid. De module zou ik nooit slopen. Modden is wat anders, de module blijft dicht.
Heel verstandig!
Deze mod vind ik indrukwekkend qua kwaliteit:
Ik heb over het algemeen zo mijn bedenkingen over het 'metalliseren van Casio’s en G’s. But that’s me
Maar het ziet er mooi uit. En ondanks dat het meer solide is, ga je er dan veel voorzichtiger mee om. En dan schiet je het doel voorbij bij dit soort horloges. Zeker ook de gewichtstoename, zo’n ding moet juist vederlicht zijn, vind ik.
Lijkt me wel fijn en passend bij het formaat. Het is een te leuk horloge om niet te upgraden naar minimaal saffier en een stevige kast naar mijn mening. Ook al omdat het heel simpel te realiseren is.
Ik heb al een SKX
Op solid steel
Lekker toch?
Deze versie zie ik nog niet zo lang te koop staan maar met de bronskleurige kast en lederen band ook een mooie combinatie naar mijn mening.
AE-1200WHL-5AVEF
https://www.bol.com/nl/nl/p/casio-ae-1200whl-5avef-polshorloge-heren-kwarts-collections/9300000195049874/