Congrats…goede keuze. Ik vind 'm ook nog steeds geweldig. Al 2 jaar in de collectie.
leuk, digitaal het eindejaar ingaan
draag hem met plezier
Blijven leuke horloges! Ook heel veel mod mogelijkheden.
Idd ja ! Ik heb ff wat modfilmpjes zitten kijken en de mogelijkheden zijn zowat oneindig
Ook een van mijn beste aankopen.
Van harte en veel draag plezier!
Heel veel plezierervan.
Leuk om een mede-enthousiasteling te horen! Ik gebruik hem zelf dagelijks bij mijn werk en af en tie spiek ik weemoedig even hoe laat het in Nederland is…
Nice! Gefeliciteerd.
Simpelweg een heel cool horloge. Ik draag mijn gemodde AE1200 heel regelmatig. Veel draagplezier
Gefeliciteerd met deze NA.
Heeft me nu ook op het spoor gezet om te kijken naar zo’n digitale Casio, bij voorkeur meer basic
Zoek de verschillen Ik wou het horloge upgraden maar de originele look behouden. Mods: Stalen kast en bandje met een saffier glas.
Financieel totaal onlogisch. Want voor de prijs van de mods had ik ook 3 AE 1200s kunnen kopen. Maar niet alles in het leven hoeft rationeel te zijn.
Leuke aanwinst, veel plezier ermee!
Vrij minimaal ja als het horloge beter is geworden van de aanpassingen dan mag het idd wat kosten toch ?
Voor mij is het dit waard. Maar er valt ook iets te zeggen voor de lichtheid van het origineel.
Nein nein nein ! Dat is geen horloge wel duidelijkheid beeld btw
Daar kun je dan ook wel over nadenken idd
Congrats! Ook met de baby .
Ik heb ook een Casio hebbedingetje op het oog.
Dank een Casio zou leuk staan tussen je andere horloges haha. Je hebt een mooie collectie !
Welk hebbedingetje past daar eventueel bij ?