Na: Roze helmpjes, glitters, stroopwafels en een Moonswatch

Oké, redelijke clickbait titel maar zo voelde mijn weekend!

TLDR; moonswatchje gekocht.

Afgelopen weekend uitgenodigd om Pasen te vieren bij familie in Rotterdam. Gezellig natuurlijk! Daarbij, had al een tijd in m’n hoofd dat ik bij een volgend bezoek eindelijk eens zelf die Swatch store binnen kon lopen.

Nu durf ik oprecht niet te zeggen wat eerder in m’n hoofd schoot; nachtje extra en toevallig naar Swatch of nachtje extra zodat ik naar de Swatchstore kan de 2e dag. Naar mijn vrouw heb ik t iig als optie 1 gebracht… :grimacing::wink:
Natuurlijk zaterdag nog even gebeld voor de zekerheid of ze 2e paasdag open waren.

Nu heeft t weekendje familie de NA wel een extra leuk smaak gegeven. (Of andersom maar hè we zijn met gelijken hier op HF :wink:)
De avond ervoor samen met m’n nichtje op de scooter incl roze helmen op om pizza’s te halen in t centrum. Nou vielen we daar al mee op maar om te zorgen dat zelfs Stevie Wonder ons niet zou missen hing m’n nichtje nog een Bluetooth box aan de spiegel voor de zekerheid.
Kortom, de hele kamper Sjakie experience hoor! Heerlijk om zo door de stad te scheuren samen!

Toen we de volgende dag aankwamen in de Swatch store zijn we als eerst gaan kijken naar een mooi horloge voor onze dochter van 5. Tis deze heerlijke roze geworden met glitter band. Leuk detail; de draaiende bezel. Ze vindt t leuk als we allebei tegelijk aan onze bezel draaien. :slight_smile:

Tijdens t uitzoeken van dr horloge zag ik voor anderen de beschikbare Moonswatches op de balie verschijnen. Earth en Mars spraken me t meest aan en kon ze even passen. Earth vond ik, en m’n vrouw die even achteloos opkeek vanaf de flikflak wand, de leukste en die gelijk aan de kant gelegd.
Voor onze dochter was t een mooi feestje en ik had eindelijk mn moonswatch. Gelijk aan de overkant nog wat maffe badschuim figuren gekocht waar dochterlief even blij mee leek maar dat terzijde.

Om t bezoek aan de stad af te sluiten nog even in de taffesdrukte een lekkere stroopwafel gehaald. Prima afsluiting van een topweekend en gelijk een mooie herinnering aan de aanschaf van een geinig plastic horloge!

Plaatjes voor de sfeer:

Bedankt voor het lezen! :slight_smile:

63 likes

Ik werd een beetje rozig van je verhaal…

Maar een geweldige aanwinst! Veel plezier ermee.

1 like

:joy: snap ik wel, zie nu pas dat zelfs m’n trui roze is. :grimacing::sweat_smile:

1 like

Ha Pim, ze staan jullie erg goed… een leuke wannahave voor in de collectie, Natuurlijk niet te vergelijken met jou echte seamaster. Na het bekijken van de foto’s, ben ik vanmorgen ook even naar de swatch site gegaan en met Jara de flikflakjes bekeken. Ze was helemaal om en vond alles mooi:) Dus waarschijnlijk zal ik tzt ook een bezoek brengen aan een swatchstore ahhaha

1 like

Hahaha, mooi man!

1 like

Mooie flikflak !

1 like

Leuk man, jij geniet van het leven. :+1: :grinning:

1 like

Tsk, Tsk, Tsk, plastic :rage: zo boos :wink: :joy: bio ceramics hè :rofl: :rofl: gefeliciteerd met de aanwinsten

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Feliciteer je dochter ook. Geinig verhaal :+1:t2:

1 like

Jaaa leuk, doen!!

En dan te bedenken dat dit nog voor de wijn was. :wink:

Ja die wint zeker! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha we doen ons best!! :slight_smile:

Terecht! :joy::joy:

Gedaan! Was nog een moeilijk verhaal zo met “mensen op t internet die ook van horloges houden” :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ps nog de moeite gedaan om op te zoeken dat je naam Arjen is anders was t helemaal niet te doen. :joy:

2 likes

Zo leuk!!!

1 like

:rofl:

1 like

Klinkt als een gezellig weekend! Van harte met de aanwinsten!

1 like

Een leuk verhaal. Heb het met veel plezier gelezen. Dit zijn de krenten in de pap van de verhalen op ons forum.

1 like

Bedankt!!

Bedankt, dat was t zeker! :slight_smile:

1 like

Bedankt voor de super leuke reactie!
Geeft motivatie voor een volgende keer!! :slight_smile:

Leuk man!
Mijn kleine man van 6 mag binnenkort ook een horloge uitzoeken :slight_smile:

Ik zie dat je er een lekker zeeuws wijntje bij hebt opengetrokken? Lekker hoor!
Cheers!

1 like

Bedankt!! :grinning:

Leuk! Dan is dit zeker een tip!!

Haha scherp hoor mede off topic wijn liefhebber!! :wink::grinning:

1 like