NA: Russ/Swiss/zomers

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan… Door omstandigheden een dure verkocht, en een klein deel van de opbrengsten gebruikt om deze ‘zomerse kanjer’ aan te schaffen (kreeg ook nog een dikke 20% korting). Vanmorgen kwam ie binnen.

Heeft veel weg van een hommage aan een model van topmerk Franck Muller, ik kan die looks zeer waarderen maar is vaak niet ‘jedermans Sache’, over FM-prijzen zullen we het maar niet hebben…

Een chique uiterlijk van een zalm-kleurige dial met daarop Art-Deco-achtige cijfers in wit met marineblauwe omlijsting. De rosé-vergulde kast doet nog een extra duit in het zakje. Dit alles gegoten in een tonneau-vorm van 33 (zk) x 40 mm.

Het ‘Swiss’ in de topictitel vinden we door een blik door het zichtvenster aan de achterkant te werpen. Hier zien we een ETA 2824-2 aan het werk. Voorwaar een degelijke en bekende motor. Onderaan op de kast zien we het ‘gelimiteerde oplage’ nummer waar Russische klokjes om bekend staan.

Lumeshot…

…en een wristshot natuurlijk!

Als ik hier de zomer niet mee door kom :wink:

Bedankt voor het kijken!

Gr Gerbert

12 likes

Proficiat … ! daar kun je in Monaco best mee aankomen :sunglasses:

1 like

Leuk ding

1 like

Leuk klokje :thumbsup:

1 like

Heel mooi, deze kan ik zeker waarderen.

1 like

Thx lui, is ook een beetje out of the box, keer wat anders.

Was net al mee op een wandeling met mijn zoontje.

1 like

Mijn betere wederhelf heeft ook zoiets maar dan van MarcelloC

Ook met een ETA automaat achterin. Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

Dit is echt zo’n horloge dat als je hem aan mij zou omschrijven zou ik denken: Meh dat lijkt me niks. En dan zie ik hem hier op de foto en dan is het toch ineens een heel mooi ding!
Veel plezier ermee

1 like

Mooie aanwinst, deze FM look-a-like, en straks wil je een echte :grinning:

1 like

Proficiat met uw aanwinst, heel mooi uurwerk , veel draagplezier .

1 like

Eerst maar een bank overvallen dan :joy:

1 like

Heb er veel plezier van!! :slight_smile:

1 like

Een erg leuk horloge! Zoals hierboven ook gezegd is, op papier zou ik dit helemaal niks vinden. Rosé kast, zalmkleurige plaat en die rechthoekige vorm. Toch is het geheel “better than the sum of its parts”. Leuk om weer eens iets echt unieks te zien :thumbsup:

1 like

Mooie aanwinst hoor gefeliciteerd .

1 like

Mooie klok. :thumbsup:

1 like

Nogmaals dank voor de positieve kritieken.

2 plaatjes nog van de verkoper.