Na jaren trouwe dienst, wilde ik mijn SKX053 vervangen voor wat nieuws en wat ga je dan kopen?
Aanvankelijk wilde ik een Seiko Turtle kopen, maar de microbrands zijn ook wel interessant, vond ik.
Tot ik op Fratello een artikel las over de Resolute en op de website las dat er een ‘2022’ versie aankwam, met een Miyota uurwerk ipv de NH35, waardoor de kast nog wat dunner werd en de nieuwe dial vind ik ook wel cool (hoewel het wel duidelijk is waar de inspiratie vandaan kwam).
Maar……hoe is ie ‘in real life’?
Ik moet zeggen dat ik er wel happy van wordt! Ik heb de variant met de gele wijzerplaat en die is best ‘opvallend’.
Tov de eerste versie heeft de titanium kast nu een brushes afwerking ipv het meer bekende mat grijze titanium.
Opwinden en op tijd zetten gaat lekker soepel en tja, ik vind het gewoon mooi.
Sorry voor de crappy foto’s, maar ik lig thuis in bed met een hernia, dus gaan mooie foto’s even niet lukken
Weet nog niet precies wat er aan de hand is…….vrijdag naar de huisarts en dan wil ik ‘graag’ foto’s laten maken in het ziekenhuis.
Het gemak waarmee gezegd wordt dat je het ‘nog maar even moet aankijken’ begint flink te irriteren
Hij is er inderdaad ook met een bracelet, maar dit is/wordt mijn daily beater en daarvoor vind ik een ‘bandje’ juist wel prettig.
Ze hebben trouwens sinds een paar dagen ook een mooie rubberen band, dus die heb ik alvast ook maar besteld.