NA: RZE UTD-8000-CKG

Deze had ik al eens een paar keer voorbij zien komen hier op het forum en aangezien ik het eens tijd vond voor een simpel en goedkoop grab&go horloge…
Met dank aan dit forum voor nieuwe ideeën: een N.A en wel de RZE UTD-8000-CKG

Moest er wel een tijdje op wachten want de voorraad was op kennelijk maar vandaag dan de DHL koerier aan de deur met een pakketje.

Verpakking is leuk bedacht in de vorm van een toolbox

Horloge zelf is voor het geld erg netjes gedaan ! Afwerking van de titanium kast ziet er erg goed uit met aandacht voor wat extra details zoals de ring onder bezel in een contrasterende kleur.

Bandje is redelijk, wel fijn dat het zonder gereedschap te wisselen is door de Quick release pushpins.

Wel weer uniek ; Ultrahex , een naam die tot voor kort enkel werd gebruikt als bijnaam voor m’n schoonmoeder…

Al met al , een fijne toolwatch die voor zover ik kan zien erg robuust is gebouwd- moet ook wel als je “assembled for adventure” op de verpakking laat zetten.- de enige “adventure” die hij gaat zien hier in huis is dan voornamelijk tuinwerk en wat verbouwen.

27 likes

Gefeliciteerd met je NA

2 likes

Gaaf horloge! Gefeliciteerd!
Ook wel eens naar zitten kijken en misschien komt hij er nog wel eens, voorlopig houd ik het bij de Gshocks voor het ruigere werk.

1 like

Leuke aanwinst

1 like

Tof ding, veel plezier ermee :+1:

:rofl:

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Nice, veel draag plezier

1 like

Dat geeft het geheel echt net wat extra’s :smiley:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Mooie toolwatch hoor, gefeliciteerd!

Moet je nu niet altijd aan je schoonmoeder denken als je dit horloge draagt? :smiley:

Mooie NA :+1:t2:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met dit blijmoedige horloge.
Ziet er appetijtelijk uit!!

Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met deze stoere aanwinst en je hebt er gelijk een gereedschap kist(je) bij :+1: