NA: S.ALBERT Gyrationis Tempus

Liar liar pants on fire. Maar goed dat je je geld terug krijgt. Tip: Kijk een op Aliexpress en zoek op dit uurwerk. Zitten mooie horloges tussen voor veel reëler prijzen.

2 likes

Ik heb dit jaar een mooi horloge gekocht van Orient Star daar wil ik nog een NA over doen.

Als ik eerlijk ben heb ik nog 2 andere op mijn verlanglijst staan

Seiko Arita limited met blauwe wijzers en blauw leren bandje… verder een Junghans Max Bill. Hiervan is het belangrijk de 4 op de dial staat. In mijn beleving is dit de mooiste 4 ooit ontworpen

4 likes

Zo, hele topic gelezen en wat een verhaal, zeg! :open_mouth:
Vervelend, als zoiets je overkomt en je oorspronkelijke vertrouwen en enthousiasme zo om zeep wordt geholpen. :unamused:
Maar goed, het belangrijkste is dat jij je geld terug lijkt te krijgen! Ook mooi dat dit zo, met behulp van de op HF aanwezige deskundigheid, aan het licht komt. :muscle: :+1: En al met al levert dit dan ook wel weer een heel interessant topic op, vind ik dan. :sweat_smile:

Maar, kijkend naar het horloge uit je openingspost en gegeven het feit dat jij straks (hopelijk) weer wat geld in het horlogepotje hebt: is dit niks voor jou?

Mooi (echt) merk en (wel) kwaliteit en ook echt wel fraaier (toch?).

Ja, wel wat duurder. Maar dan heb je ook wel (echt) wat! Ik zou het wel weten! :wink:
Nou, succes en veel plezier met het vinden van jouw volgende horloge!

5 likes

Kan me voorstellen dat de onterecht kritiek op zijn eerlijke, noeste arbeid en vakmanschap hem tot diepst van zijn ziel krenkt. Oh, nee. Toch niet…

5 likes

Wat een verhaal, ik schrok ervan. Hoop eind goed al goed en weer wat geleerd!

2 likes

Oris is inderdaad een merk wat ik een tijdje volg via Instagram. Hele mooie horloges zitten er tussen

2 likes

Eind goed al goed, laat hij maar lekker verdrietig zijn. Als hij veel van die klokjes verkoopt zal het wel snel weer omslaan in een vals lachje…

2 likes

“Fa”… met zijn rare 8

2 likes

Dat werkt vaak goed inderdaad, fijn dat het zo opgelost wordt !

2 likes

Zag een NA van een merk dat ik niet kende en kwam zo per toeval dit verhaal tegen. Wat schofterig om mensen zo te bedonderen.

Een voordeel: je hebt nu wel een hoop mensen bewust gemaakt van de praktijken van deze monsieur. Dat is ook waardevol! Vind dit verhaal eigenlijk wel een eigen topic waard, maar dat is misschien tegen de regels? Afijn, hoop dat je snel je geld terug hebt en een andere NA kunt delen!

2 likes

@ thestatue Eind goed, al goed?

Ja eind goed al goed, gelukkig

5 likes