NA’s: de Squale Matics Black en Thalassa ltd.

Dank je wel en graag gedaan. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Nu de Thalassa van de markt is ben ik aan het kijken naar een normale SqualeMatic. :wink:

Ik twijfel nog, brushed of polished? Jij hebt nu zelf ‘best of both worlds’. De grijze, blauwe en bruine hebben een gepolijste kast. Vind dat eigenlijk wel goed passen bij de Von Büren kast, zeker bij de 1521 die ik nu heb. En ik zie het ook bij jouw Thalassa. Helaas is de zwarte alleen brushed.

Heb jij een van de andere ook overwogen of ben je gelijk voor de zwarte gegaan …

1 like

Ik ben meteen voor de zwarte gegaan, juist omdat hij brushed is. De gepolijste kast past heel goed bij de Thalassa maar bij de andere uitvoeringen vind ik het (mede door de afmetingen van de kast) iets te opzichtig.

Daarnaast vind ik bij de zwarte uitvoering de combinaties van kleuren achter het glaasje top en niet te opvallend. Door de jaren heen, heb ik wel geleerd, dat al te opvallende horloges me aanvankelijk erg aantrekken maar dat ik ze nog sneller vind vervelen dan wat minder uitgesproken versies.

Jazeker, zelfs bij mij zijn er verschillen in de THT datums, alleen zijn ze niet zo heel groot… :sweat_smile::joy:

1 like

Thanks!
Helder verhaal … :beers:

1 like

Prachtig setje, veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Dank je wel! :grinning::+1: