NA’s: GP en IWC (2 x integrated bracelet)

Na aanschaf van de blauwe Laureato was ik er erg mee in mijn nopjes, vooral de integrated bracelet kon ik erg waarderen.

Echter een 38mm sporthorloge met donkerblauwe dial zat wel wat in het vaarwater van de Omega Seamaster AT 38mm.

Niet dat ze sprekend op elkaar lijken maar meer de gelegenheid dat ik ze wilde dragen, het zijn natuurlijk beide 38mm sporthorloges met een donkerblauwe dial.

Totdat er een groene Laureato in het blauw verscheen.
Na er wat over na gedacht te hebben uiteindelijk besloten om een ruil te maken met de salie groene Laureato omdat dit de kortste klap was. Er stond immers geen AT in het blauwe gedeelte met een verkoper die wilde ruilen.

Toen ik de groene in het echie zag vond ik hem zelfs mooier dan de blauwe want gewoon blauw is toch maar….gewoon blauw. Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn.

Een paar dagen geleden zag ik bij de HF-huisdealer een IWC ingenieur.
Wetende dat je bij Q-watches altijd een goede deal kan maken heb ik contact opgenomen @royke74 en gisteren de IWC meegenomen.

Weer wat twijfel of hij niet in het vaarwater van de AT zou zitten maar dat valt met de felle Aqua kleur wel snor.

Dus in korte tijd van geen naar twee horloges met integrated bracelet en het bevalt uitermate goed.

Bedankt voor koekeloeren,

Boetje.

76 likes

Mooi!

mooie aanwinsten! de IWC is prachtig en de kleur sprankelend, de kleur van de GP kan ik niet zo beoordelen, kan ook grijs zijn? en kan allemaal prima naast de AT :+1:

1 like

Prachtig duo! Geniet ervan

1 like

Waanzinnig mooi :heart_eyes: Gefeliciteerd Ben :clinking_glasses:

1 like

Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinsten! Veel draagplezier
Gewenst.

1 like

Fantastisch! Veel plezier ermee! Die Ingenieur woont zonder huur in een klein kamertje in mijn hoofd…

1 like

en dat zijn vrijwel altijd de mooiste :ok_hand:
draag ze met plezier

1 like

Top horloges Boetje gefeliciteerd!

1 like

Het is even schakelen… maar met een mooie (voorlopige) eindstand :sunglasses:

1 like

Wat een klappers zeg! Geniet ervan

1 like

Wel ja, dat doet maar….
Prachtige horloges, beiden.

1 like

Prachtig! Van harte!

1 like

Wow, mooie set :grinning::+1::+1:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Twee sprankelende horloges.
Elk met zijn eigen unieke charme.

Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel gaaf allebei! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinsten! Vooral de IWC vind ik erg indrukwekkend. Super mooie integrated bracelets.

1 like

Een heerlijk duo Ben, veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Wat een knallers, heerlijk.

1 like