Twee nieuwe horloges gekocht in twee weken, niet slim voor de portemonnee maar wel erg leuk om te doen. Doordat een collega van mij eindelijk de knoop doorhakte een een Rolex Milgaus kocht raakten we in gesprek over mijn grail (op dit moment anyways) en heb ik toen besloten om direct maar toe te happen op de Tudor die hier op het forum te koop stond en zo heb ik 2 weken geleden de Tudor Pelagos two liner overgenomen van @mart104. De eerste indrukken zijn erg goed. Wat een geweldig horloge om te dragen en voelt kwalitatief allemaal zeer goed aan. Ben er ontzettend blij mee. Hier wat plaatjes.
Toch spookte een ander horloge al redelijk wat jaren door mijn hoofd heen, een Meistersinger. Vond dit altijd een erg mooi horloge en heb in het verleden een Luch Einzeiger geprobeerd maar die beviel niet zo goed qua maat. Van de week zag ik op Marktplaats een Meistersinger Perigraph in 43mm die ik erg mooi vond. Vanochtend langs gereden om te kijken en heb deze ook gekocht. Vind dit ook echt een prachtig horloge om te zien, vooral met de originele Meistersinger mesh band. Hier ook nog een paar foto’s van de Meistersinger Perigraph!