Nou hier is ie dan, mijn Samsung watch4 Classic 46 mm zwart. Ik heb deze gekocht omdat ik gek werd van mijn vriend die al mijn andere horloges niet mooi vindt, moest die maar eens kopen dat zal je zien wat een echt horloge allemaal kan.
Afgelopen zaterdag naar Coolblue (tja Chris zei dat is best wel een goede zaak
) en die computer gekocht durf het zelf geen horloge te noemen eerder een minicomputer om de pols. Zou het eerder een gadget noemen in vergelijking met mijn andere echte horloges. Doe hem eigenlijk alleen maar om als ik naar bed ga, weet ik tenminste hoelang ik geslapen heb, als dat echt klopt natuurlijk
.
Tja ze noemen het een horloge maar zo zie ik hem zelf niet echt, nu denk je natuurlijk waarom koop je hem dan, ach tenminste iets wat mijn vriend als een echt horloge ziet.
Stuurde hem ook een foto en het eerste wat hij zei “eindelijk een echt horloge, mooier dan die Rolexen van jou”. Moet wel zeggen dat het geen domme kerel is hoor, top rang bij defensie maar geen idee van de ambacht die bij mijn horloges komt kijken. Zo hebben we allemaal ons eigen ding zal ik maar zeggen, kan in ieder geval het snurkgedrag van mijn vrouw bijhouden lol.
Maar goed, Coolblue verkoopt het als een horloge, dus maak ik maar een NA aan, totaal uit mijn comfort zone.
Even nog wat “specs” van deze computer 
fabricantcode: SM-R890NZKAEUB
horlogekast: RVS zwart en rond
breed: 46mm
diep: 11mm
gewicht: 51,9 gram
5 ATM
band: siliconen met gesp
Gorilla glas, kan goed tegen stoten en vallen en goed krasbestendig!
Schermtype: Amoled ook goed afleesbaar in zonlicht
Wat de mogelijkheden aangaat, teveel om op te noemen. In iedere geval GPS met routeplanner en nog veeeel meer. Zoek dat maar zelf op, ben ik anders 10 min. aan het typen.
Paar foto’s gemaakt van diverse schermen, zijn nog veel veel andere schermen beschikbaar en een paar foto’s van mogelijkheden, is nog veel meer mogelijk hoor.
Ga ik deze veel dragen, NEE alleen in de nacht misschien. Overdag wil ik een echt HORLOGE om 
@PetraO wel lezen he, die Oris die je zag van de week is wel een horloge