NA: Samsung Watch4 Classic 46 mm zwart

Nou hier is ie dan, mijn Samsung watch4 Classic 46 mm zwart. Ik heb deze gekocht omdat ik gek werd van mijn vriend die al mijn andere horloges niet mooi vindt, moest die maar eens kopen dat zal je zien wat een echt horloge allemaal kan.
Afgelopen zaterdag naar Coolblue (tja Chris zei dat is best wel een goede zaak :wink:) en die computer gekocht durf het zelf geen horloge te noemen eerder een minicomputer om de pols. Zou het eerder een gadget noemen in vergelijking met mijn andere echte horloges. Doe hem eigenlijk alleen maar om als ik naar bed ga, weet ik tenminste hoelang ik geslapen heb, als dat echt klopt natuurlijk :grin:.

Tja ze noemen het een horloge maar zo zie ik hem zelf niet echt, nu denk je natuurlijk waarom koop je hem dan, ach tenminste iets wat mijn vriend als een echt horloge ziet.
Stuurde hem ook een foto en het eerste wat hij zei “eindelijk een echt horloge, mooier dan die Rolexen van jou”. Moet wel zeggen dat het geen domme kerel is hoor, top rang bij defensie maar geen idee van de ambacht die bij mijn horloges komt kijken. Zo hebben we allemaal ons eigen ding zal ik maar zeggen, kan in ieder geval het snurkgedrag van mijn vrouw bijhouden lol.

Maar goed, Coolblue verkoopt het als een horloge, dus maak ik maar een NA aan, totaal uit mijn comfort zone.

Even nog wat “specs” van deze computer :smile:

fabricantcode: SM-R890NZKAEUB
horlogekast: RVS zwart en rond
breed: 46mm
diep: 11mm
gewicht: 51,9 gram
5 ATM
band: siliconen met gesp
Gorilla glas, kan goed tegen stoten en vallen en goed krasbestendig!
Schermtype: Amoled ook goed afleesbaar in zonlicht

Wat de mogelijkheden aangaat, teveel om op te noemen. In iedere geval GPS met routeplanner en nog veeeel meer. Zoek dat maar zelf op, ben ik anders 10 min. aan het typen.

Paar foto’s gemaakt van diverse schermen, zijn nog veel veel andere schermen beschikbaar en een paar foto’s van mogelijkheden, is nog veel meer mogelijk hoor.

Ga ik deze veel dragen, NEE alleen in de nacht misschien. Overdag wil ik een echt HORLOGE om :rofl:

@PetraO wel lezen he, die Oris die je zag van de week is wel een horloge :grin:

7 likes

nog even de foto’s natuurlijk:

1 like

image

Hebben horloges ook een bloeddruk?

4 likes

Moet ik even vragen, ja je kan ook tegen dit ding praten en bellen, e-mails bekijken en ga maar door. Moet nog hele gesprekken gaan voeren met die computer :rofl:

En je hoeft er niet op te wachten, of op een wachtlijst komen te staan.

1 like

Jij durft! Op zaterdag naar Coolblue…
Maar ik vind deze wel handig, er zitten veel mogelijkheden op. En de ronde kast doet toch wel een beetje denjen aan een horloge.
Ik heb een fitbit verso 2. Die draag ik altijd links. Zo hou ik bij of ik genoeg beweeg, hoe ik slaap. En tijdens de wandeling kan ik de telefoon ermee opnemen.Dat je er horlogeschermen op kunt zetten is wel geinig.
Gefeliciteerd. Begrijp ik nou dat je onlangs ook nog een Oris hebt gekocht? Die ga ik eens opzoeken.

1 like

Nee joh, die stond in het topic wat dragen we vandaag en toen zei jij Foei :smile:. Ga maar eens zoeken naar wat ik allemaal heb, een deel zal je niet meer kunnen vinden omdat ik op het strafbankje moest en alles werd verwijderd, sinds januari weer met een nieuwe naam. Voorheen was ik Ferry1959 :wink:. Maar je komt ze nog wel tegen bij wat dragen we vandaag.

1 like

Pas maar op met je te outen, voor je het weet zit je terug op de bank… wel uit de kast dan uiteraard…

1 like

Maar je komt in ieder geval nog eens ergens, of het nu een strafbank, kast of bench is….

1 like

Moeten we je hiermee feliciteren Fred? Het is een NA, maar een horloge? Gefeliciteerd met je mini computer

1 like

46mm🤔
Doe eens een wristshot

Dan maar in de bench, wel zo dat ik op het forum kan. Strafbankje is echt niet leuk, maar daar leer je wel van :wink:

Mag, hoeft niet ook dat begrijp ik :grin:

Eenmalig dan, speciaal voor jou Jelle :smile: en snel weer mijn horloge om :wink:

4 likes

Woahh beste unit!
Snel weer een horloge om doen ja

1 like

Zou ik er nooit op doen, dan gewoon mijn echte Rolex om de pols dit noem ik meer speelgoed, maar goed daar is de prijs ook naar mijn Rolexen zijn iets duurder en zwaarder :stuck_out_tongue_winking_eye:

wat had je dan wel uitgespookt? vertel alle sappige details

1 like

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd! Ik heb een simpele Garmin GPS Forerunner. Tijdje dagelijks gedragen maar dat verveelt snel. Nu alleen tijdens het sporten.
Mooie smartwatch heb je gekozen. Maar ook voor mij liever een echt horloge om de pols.
Een activity tracker om de rechter pols gaat me te ver…

1 like

Hallo het is geen GTST hier, het was in ieder geval niet leuk. Dus gedraag je anders zit jij er ook zo op met dit soort vragen/opmerkingen!

:crazy_face: :rofl:

Mooi ding erg handig tijdens sporten ook. Bij defensie zou ik toch juist fan zijn van wat dommere horloges. Telefoon is al lastig om niet bespied te worde. Horloge erbij maak het vaak nog een stapje makelijker.

1 like