NA San Martin Great Wave off Kanagawa

Deze was zeer snel binnen en begin echt een fan te worden van San Martin. Ze maken zulke mooie betaalbare horloges. Kwaliteit en afwerking is gewoon heel erg goed. Ik heb gekozen voor een date zonder logo zodat je optimaal van de dial kan genieten. Er was ook een optie met een day-date venster maar dat vind ik zonde van de plaat. Nog liever had ik een no date maar die was er niet. Hier wat plaatjes. Ik denk dat er nog wel een San Martin bij komt binnenkort.

38 likes

Van harte!
Mag ik opmerken dat ik hem wel erg groot vind?

Ja hoor dat mag. :wink: En toch is hij slechts 42mm doorsnee. Komt misschien door al die Tudor Princen die de laatste tijd voorbij zijn gekomen.

Prachtig Horloge, San Martin is inderdaad goed bezig.
Lang moeten wachten?

Gefeliciteerd!
Dus zo groot is hij niet.
Mooi horloge

De closeup vertekend een beetje hier is een full arm shot.

4 likes

Deze was in 11 dagen binnen maar mijn dochter heeft een of andere premium status op Aliexpress. Zij regelt het voor me de schat.

1 like

Die Big Wave vind ik vaak wel wat hebben op een wijzerplaat. Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

't is overigens Great wave off Kanagawa, hetgeen iets helemaal anders betekent.

Hokusai draait zich om in z’n graf.

Maar laat dat vooral geen domper zijn op de fun. :slight_smile:

3 likes

Ja daar heb je gelijk in maar iedereen snapt wel welk plaatje er bij hoort. :wink:

2 likes

Groetjes van z’n grote broer :sunglasses:

3 likes

Leuk zeg!
Het grappige is dat als je op HF zoekt op ‘Kanagawa’, je vier verschillende soorten horloges met de Wave op de dial aantreft.
Veel plezier ermee!

1 like

Is zo’n iconisch beeld dat de meeste mensen ook herkennen hé :slight_smile:

Toch even de titel aangepast

2 likes

Heel tof :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

Mooi hoor. :muscle:
Je hebt meerdere San Martins (gehad) ?

Had deze…

ook geweldige value for money. Afwerking beter dan dat andere merk. Bovendien zou je 3x meer betalen. ook vele reviews op youtube bekeken en ze zijn gewoon heel goed. Geen advertenties en marketing en daarom is de prijs gewoon laag.

2 likes

Gefeliciteerd! Voor mij een iets te drukke wijzerplaat maar San Martin maakt hele goede horloges. Weinig origineel maar toch!

Het lijkt wel Delfts Blauw :+1: gefeliciteerd