NA San Martin hommage Aqua Terra

Ziet er idd erg fraai uit en rijke uitstraling! Gefeliciteerd en veel plezier!

1 like

Peter had jij hem nog niet? aangezien jij ook een San Martin fanaat bent😉

1 like

Haha ik zou mezelf niet zo durven noemen hoor :sweat_smile: Ik heb er wel wat gehad ja, maar deze nooit!

1 like

:wink::+1:t4:

Hoe goed is een San Martin? Op YouTube zijn ze verre van objektief. De nieuwste versies zien er redelijk orgineel uit.

1 like

Kan kloppen, zou niet weten waar dit een “hommage” van zou moeten zijn :innocent:

En veel kwaliteit voor weinig

1 like

En het eindigt met de eerste letter van alfabet😂

Ze hebben nu 11.11 sale :wink:

1 like

Dat ziet er goed uit :ok_hand: Gefeliciteerd

1 like

Ik heb er één, de afwerking is veel beter dan elk ander horloge uit dezelfde prijscategorie dat ik heb. Ze hebben een aantal originele ontwerpen, die zeker niet slecht zijn. Maar het is natuurlijk een homagemerk, dat ontwerpen steelt van andere fabrikanten. Als je dit buiten beschouwing laat (niet dat het onbelangrijk is), is het moeilijk om meer voor je geld te vinden.
Ik heb bijvoorbeeld een Seiko 5 die me evenveel gekost heeft, beiden nieuw aangekocht. De San Martin is:

• veel nauwkeuriger
  • heeft solide endlinks
  • betere polishing op kast en band
  • screw down crown
  • on the fly adjustment in de clasp
  • de band past beter op de kast, veel kleinere speling en exact dezelfde polijsting
  • Saffierglas (Seiko heeft hardlex, wel met betere anti-reflectie)
    De Seiko heeft natuurlijk een eigen ontwerp en een interessante geschiedenis. Ik loop nu met een mooie San Martin rond die niet zoveel betekenis heeft, buiten dat hij mooi is natuurlijk.
    Wanneer je horloge stukgaat binnen de garantieperiode zit je waarschijnlijk met een heel ander verhaal. Al is een movement swap op termijn dan weer wel een goedkope oplossing. Al verliest dat voor sommigen dan wel wat charme.
3 likes

Ik bedoelde deze meer eigenlijk :wink:
Maar ik zoek een review welke niet gesponsord is door Aan Martin of Ali🤣

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Oepsie. Die heb ik niet :joy:

:ok_hand:t4:
Bizar voor dat geld. Ik trap iig niet meer in de zogenaamde gevestigde merken. Ben ook niet gevoelig voor een andersmans mening, historie of merkjesgeil, dat scheelt.

Nee, zit overal een prima Seiko motortje in, en de afwerking/glas/banden zijn top. Kan er niks anders van maken.
Wil je een lookalike van een paar meier proberen ipv 3-10 ruggen het origineel? Koop een San Martin. En na een paar maanden denk je waarschijnlijk mwah ik hou hem lekker om de pols, en fuck die zogenaamde “real deal”.
Maar goed, dat ben ik.

En ze hebben tegenwoordig ook hun eigen ontwerpen. Dus.

5 likes

Na 4 horloges van San Martin kan ik je verzekeren dat de bouwkwaliteit en afwerking echt perfect is.
Hier een San Martin om mijn pols Hommage 62Mas, je kan het gevoel van kwaliteit ervaren als het om je pols zit.

5 likes

Gefeliciteerd

1 like

Met welke model loop jij om je pols?

Mooi horloge en gaaf die kleur combi groen met geel, lekker fris! Datumvenster op 6 is zeer geslaagd.

1 like

Wederom een zeer geslaagde hommage van San Martin, geniet ervan en veel draagplezier gewenst

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

1 like