NA: San Martin met PT-5000 tikker

Ga nou alsjeblieft niet beginnen. :joy:

2 likes

Ik bedoel de Prince en vintage…

Leuk hoor! Interessant uurwerk. De mother of pearl was mijn keuze geweest, maar de blauwe sunburst is ook mooi.

1 like

Leuke aanwinst. Ik heb vorige week een PT5000 binnen gekregen. Loopt erg netjes. Om de pols doet deze -2, op de timegrapher 0

1 like

Leuke aanwinst, ik heb de eerdere versie. Leuk ding en inderdaad fijn uurwerkje, de mijne loopt ook spot on!

4 likes

Top horloge hoor, ik heb hem ook gehad maar dat was meer ter overbrugging van de aanschaf van het origineel. Ik was ook zeer tevreden. De afwerking is echt bijzonder goed te noemen en inderdaad was de nauwkeurigheid ook geweldig. Ik heb nooit echt problemen met hommages, met name om erachter te komen of een bepaald type horloge iets voor je is. Ik heb geen zin om meer dan € 10.000 uit te geven voor iets wat je na twee maanden weer zat bent. Dit is een perfect horloge om te wennen aan een bepaalde stijl en die 300 euro is verwaarloosbaar als je kijkt naar de prijzen van de echte grails. Als je geen budget hebt voor een originele dan is dit een prima horloge om van te genieten! Laat ze maar lullen zeg ik dan maar

16 likes

Nee

1 like

Helemaal mee eens +1. Zijn gewoon probeer horloges. Bevalt het dan kan het sparen beginnen. Bevalt die niet kan je op zoek naar een andere grail.

3 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:t2: Heb zelf de San Martin Sub en die bevalt meer dan prima. Mocht deze niet bevallen kan je me altijd een pb sturen :wink:

Veel draagplezier :+1:t2:

4 likes

San Martin met PT-5000, geen klagen van.

4 likes

Ik weet niet of je in bezit bent van een timegrapher, maar heb je hem al eens gecontroleerd op accuratesse?

1 like

En een nauwkeuriger uurwerk :slight_smile:

5 likes

Dat heb ik niet, maar bij het dragen zit hij in de 5 seconden marge, meestal plus 3 a 4 seconden per 24 uur. Wat hij op termijn gaat doen is nog afwachten, daar zal hij zich nog moeten bewijzen.

1 like

Zo inmiddels 5 dagen verder. Op de timegrapher was al te zien dat de PT5000 spot -on liep.

Vijf dagen geleden gelijk gezet met de On-line klok en na vijf dagen nog steeds geen afwijking. Ik vind het een bijzondere prestatie voor een klokje van 300+ een beetje euro’s.

9 likes

Dus je bent hem nog steeds niet beu :sweat_smile::ok_hand:t2:

1 like

Zeker niet👍🏻

Draag hem inderdaad iedere dag (voor een deel) en bevalt gewoon erg goed.

Wat ik wel erg bijzonder vind is dat hij na 10 dagen slechts 1 seconde achterloopt. Vind dat toch wel een prestatie eerlijk gezegd.

4 likes

Super man en zeker ongelooflijk dat hij zo loopt :ok_hand:t2:

Lekker genieten van deze ‘goedkope’ topper :sweat_smile:

2 likes

Hoe loopt ie nu na ruim 1 jaar?

2 likes

Het horloge wordt in roulatie gedragen en heb hem dus met regelmaat om. Hij loopt op de Weishi -5 dec p/d. Vind het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.

6 likes

Nog heel netjes dus. Dank voor de meting. :+1:

1 like