Nee
Helemaal mee eens +1. Zijn gewoon probeer horloges. Bevalt het dan kan het sparen beginnen. Bevalt die niet kan je op zoek naar een andere grail.
Mooie aanwinst Heb zelf de San Martin Sub en die bevalt meer dan prima. Mocht deze niet bevallen kan je me altijd een pb sturen
Veel draagplezier
Ik weet niet of je in bezit bent van een timegrapher, maar heb je hem al eens gecontroleerd op accuratesse?
En een nauwkeuriger uurwerk
Dat heb ik niet, maar bij het dragen zit hij in de 5 seconden marge, meestal plus 3 a 4 seconden per 24 uur. Wat hij op termijn gaat doen is nog afwachten, daar zal hij zich nog moeten bewijzen.
Zo inmiddels 5 dagen verder. Op de timegrapher was al te zien dat de PT5000 spot -on liep.
Vijf dagen geleden gelijk gezet met de On-line klok en na vijf dagen nog steeds geen afwijking. Ik vind het een bijzondere prestatie voor een klokje van 300+ een beetje euro’s.
Dus je bent hem nog steeds niet beu
Zeker niet👍🏻
Draag hem inderdaad iedere dag (voor een deel) en bevalt gewoon erg goed.
Wat ik wel erg bijzonder vind is dat hij na 10 dagen slechts 1 seconde achterloopt. Vind dat toch wel een prestatie eerlijk gezegd.
Super man en zeker ongelooflijk dat hij zo loopt
Lekker genieten van deze ‘goedkope’ topper
Hoe loopt ie nu na ruim 1 jaar?
Het horloge wordt in roulatie gedragen en heb hem dus met regelmaat om. Hij loopt op de Weishi -5 dec p/d. Vind het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.
Nog heel netjes dus. Dank voor de meting.