NA: San Martin met PT-5000 tikker

Nee

1 like

Helemaal mee eens +1. Zijn gewoon probeer horloges. Bevalt het dan kan het sparen beginnen. Bevalt die niet kan je op zoek naar een andere grail.

3 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:t2: Heb zelf de San Martin Sub en die bevalt meer dan prima. Mocht deze niet bevallen kan je me altijd een pb sturen :wink:

Veel draagplezier :+1:t2:

4 likes

San Martin met PT-5000, geen klagen van.

4 likes

Ik weet niet of je in bezit bent van een timegrapher, maar heb je hem al eens gecontroleerd op accuratesse?

1 like

En een nauwkeuriger uurwerk :slight_smile:

5 likes

Dat heb ik niet, maar bij het dragen zit hij in de 5 seconden marge, meestal plus 3 a 4 seconden per 24 uur. Wat hij op termijn gaat doen is nog afwachten, daar zal hij zich nog moeten bewijzen.

1 like

Zo inmiddels 5 dagen verder. Op de timegrapher was al te zien dat de PT5000 spot -on liep.

Vijf dagen geleden gelijk gezet met de On-line klok en na vijf dagen nog steeds geen afwijking. Ik vind het een bijzondere prestatie voor een klokje van 300+ een beetje euro’s.

9 likes

Dus je bent hem nog steeds niet beu :sweat_smile::ok_hand:t2:

1 like

Zeker niet👍🏻

Draag hem inderdaad iedere dag (voor een deel) en bevalt gewoon erg goed.

Wat ik wel erg bijzonder vind is dat hij na 10 dagen slechts 1 seconde achterloopt. Vind dat toch wel een prestatie eerlijk gezegd.

4 likes

Super man en zeker ongelooflijk dat hij zo loopt :ok_hand:t2:

Lekker genieten van deze ‘goedkope’ topper :sweat_smile:

2 likes

Hoe loopt ie nu na ruim 1 jaar?

2 likes

Het horloge wordt in roulatie gedragen en heb hem dus met regelmaat om. Hij loopt op de Weishi -5 dec p/d. Vind het eigenlijk helemaal zo slecht nog niet.

6 likes

Nog heel netjes dus. Dank voor de meting. :+1:

1 like