NA: San Martin SN0129-G-D

En dat terwijl ze bij bij San Martin voor 229,- worden aangeboden :wink:

1 like

Nice :ok_hand: veel plezier ermee.

1 like

Daar heb je zeker een punt. Voor een winkel als horloge.nl is het natuurlijk wel bevorderlijk om klandizie te behouden en te voorkomen dat ik mijn bestelling alsnog annuleer en bij een concurrent bestel. Vandaar dat ik het lef nam om hun te bellen en te vragen voor een (gedeeltelijke) compensatie. Uiteindelijk ben ik vooralsnog van gedachten veranderd en is de bestelling vooralsnog geannuleerd maar dat kwam achteraf pas.

Sterker nog, hij is met kortingscodes €189,96 nu :grimacing:. Dat is dan met een €30,00 kortingscode en een prijswijziging op AliExpress voor de invoerkosten die je uiteindelijk afstaat voor de levering.

Tsja, dan is dat een betere keuze inderdaad. In dit geval ging mijn keuze uit naar een Europese retailer in de hoop goedkopere (en algeheel betere) retourvoorwaarden te hebben. En de eventuele garantie is natuurlijk ook altijd fijn.

1 like

Hele frisse verschijning. :ok_hand:
Top voor de zomer. :sunny:

1 like

Mooi. Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier met die frisse duiker.

Help me dit te begrijpen: Hologe.nl zegt extra garantie op die Citizen te bieden, en dan val je over zestig euro, maar hier kies je voor een retailer die je meer kost dan je op Ali had betaald. :slight_smile:

Hoe dan ook denk ik dat de Citizen ruwweg equivalent gaat zijn qua uiteindelijke afwerking en lume, mocht je ooit nog een tweede duikertje zoeken. Ze stonden en staan voor 239 te koop in Nederland. :slight_smile:

1 like

Mooie summer beater

1 like

4 likes

3 likes

3 likes

Geniet van deze mooie watersporter!!

1 like

Leuke San Martin! Veel (duik) plezier ermee! :diving_mask:

De Citizen, hoe goed 'ie ook is, kan qua afwerking en materiaalgebruik niet op tegen de San Martin.

1 like

De kwaliteit van SM is gewoon prima :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Jij bent klaar voor de zomer :sunny:

1 like

Lijkt me een boeiende plaat. Zeker als je foto 2 met foto 1 vergelijkt. Geniet er van!

1 like

Vind je dat 'ie hierop lijkt? Ik vind de case eerder wat weg hebben van een Omega Aqua Terra en een Grand Seiko. De wijzers en uurmarkeringen zijn naar mijn weten wel volledig uniek gemaakt door San Martin - gebruiken ze ook in allerlei andere modellen.

De verlichting in mijn beide fotos was een beetje matig. Hoe dan ook een heel mooi diep, bijna romig kleurend (of niet kleurend, gezien de dial wit is? :thinking:) dial met heel veel diepgang. Heel leuk materiaal, dat emaille.

1 like

romig is wel mooi omschreven ja!

1 like