NA San Martin SN045-G met eigen smoel.

Ik heb er al veel gehad en de value for money is geweldig. Veel hommages met betrouwbare Seiko uurwerken en de afwerking is top. Toen ik opeens een non-hommage zag was ik meteen verkocht. Dit model is een eigen ontwerp en de afmetingen zijn voor mijn 17cm pols perfect. Hier een foto met de specs.

De standaard band is voor mij veel te lang dus ik had hem even op een Barton gezet.

Deze gaf me nog niet echt een wow gevoel. Dan maar op de shark mesh en die staat een stuk beter.

Een hele kleine dikkert die bij uitstek geschikt is voor een smallere pols. Qua maat is het net een mini turtle maar hij is veel mooier. De verborgen lugs afstand maken hem heel geschikt voor een stalen band met rechte aanzet. Een nato zal denk ik moeilijk gaan aangezien de ruimte heel klein is aan de achterkant. Ben nog op zoek naar een mooie bor band. Als iemand tips heeft hoor ik het graag.
conclusie dit is echt een aanrader als beater/vakantie klok.

43 likes

Van harte gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst!

1 like

Mooi, goed te weten dat het een optie is met smalle pols. Veel plezier ermee!

1 like

Hartelijk gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. :ok_hand:
Het is inderdaad een mooi eigen ontwerp.
Vooral hoe de band in het horloge is verwerkt vind ik gaaf.

1 like

Ah ziet er super uit man👍
Nu ik je foto’s zie ben ik helemaal blij dat ik hem heb besteld.
Mooi dat je hem op een shark mesh hebt, ben ik ook van plan namelijk en/of afwisselen met een BoR.

1 like

Niet de goedkoopste maar wel super.
Zelf heb ik ze op mijn Orient Kamasu’s.

2 likes

Wat een mooie S.M. Dreski. Wat voor glas zit erin?

Denk saffier maar heb geen apparaat om het te testen.

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde verworvenheid!!
Ziet er solide en bijzonder fraai uit.
En ook die ‘mesh band’ staat hem goed!!
Veel draagplezier!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Druppeltje water op het glas.

Bljft het een druppel = saffier
Loopt het uit = geen saffier

2 likes

Nou ik ga niet druppelen maar volgens de san martin official store is het saffier…

2 likes

Heel mooi, tof die mm300 stijl wijzers, stoer bezelprofiel en inderdaad mesh staat top! Enjoy…

1 like

Dan is ie helemaal gaaf man.
Veel plezier ermee. :fist_right: :fist_left: :+1:
Rete mooi kast en strakke bezel.

Mooie duikert

Echt een leuke SM en door het ontbreken van lugs lijkt mij deze zeer goed te dragen ook voor de wat kleinere pols .

Mooie duiker! Denk inderdaad mooi op BoR!

Mooie horloge. Veel plezier ermee.

Dat denk ik ook, kleine toevoeging een oranje nato/zulu zou misschien ook heel tof zijn.

1 like

Gave duikert!

Nice!