Geweldig horloge prachtig Mooie gelegenheid ook om het aan te schaffen. Enjoy
Goed aangepakt! Gefeliciteerd allereerst met de 18 cm pols door het afvallen, en daarna met de Cartier!
Prachtige Santos dit
Dubbel gefeliciteerd dan met de smallere pols en het top horloge
Veel draagplezier
Er zit een blauw lederen bandje bij
Van harte gegund Bart, maar we hebben het er natuurlijk al ruimschoots over gehad
Schitterend!
Gefeliciteerd met dit exemplaar
Gefeliciteerd! Heb 'm ook wel eens omgehad en de kleur van de plaat varieert inderdaad mooi met de lichtinval. Veel draagplezier!
Gaaaaaaf kerel. Dat is echt een mooi verhaal, super cool dat je zoān grote stap hebt gezet. Vijftig kilo, poe. En wĆ”t een gaaf horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst, en dit inspirerende verhaal.
Tof & gefeliciteerd - mooie mijlpalen!
Heel knap die 50kg en fantastische keuze, absoluut een goede overweging deze Santos
Prachtige klok.
Bedankt allemaal voor de steun en de bemoedigende woorden!
Het is geen makkelijk jaar geweest bij momenten maar het resultaat spreekt voor zich.
Mooi verhaal en wat een veranderingen allemaal. Gefeliciteerd met het gewichtsverlies. 50kg in 6 mnd. is echt veel. Ik heb afgelopen jaar 12 maanden gedaan over 35kg. En ook hier de garderobe vervangen. Herkenbaar dat modebewuste. Dat is ook makkelijker als het niet allemaal formaat tent moet zijn.
Knap gedaan! Inderdaad, het doet raar dat je bijna alle winkels kan binnenlopen en gewoon kledij kan kopenā¦
Vroeger moest ik alles in de VS of online kopen.
Respect voor wat je hebt bereikt!!!
En van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Heel erg gaaf! Super mooie aanwinst. Geniet er van
Ik zit er ook over na te denken, ben er nog niet uit want ik heb dezelfde overpeinzingen als jij.
Daarnaast, witte dial? Blauwe dial?? ADLC ?? vragen !!!
Gefeliciteerd man, hij ziet er tof uit en we willen meer fotoās !
Heel erg tof! Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Supergaaf horloge, top met die meerdere banden erbij ook! Erg knap trouwens, 50kg eraf! Keep it up!