NA: Santos de Cartier

Gisteren heb ik deze al even laten zien maar vind dat hij een apart topic verdient, mijn nieuwe: Santos de Cartier.

Tot voor kort had ik mij niet in dit merk verdiept en de horloges die zij maken. Onterecht zo bleek toen ik voor het eerst deze Cartier in handen kreeg. Fantastische afwerking en een echte klassieker.

Vooral de afwisseling van gepolijste en gesatineerde delen vind ik erg mooi. Ook de afmetingen zijn wat mij betreft perfect. Iets meer dan 35mm breed en nog geen 9mm dik. Door de rechthoekige kast draagt hij groter dan de 35mm doet vermoeden.

Voor nu alvast 1 foto. Het begint hier te regenen dus zal later nog wat meer posten.

Ben benieuwd wat jullie van dit horloge vinden. Ik ben in ieder geval helemaal in mijn nopjes. Een prachtige aanvulling op mijn andere horloges.

127 likes

prachtig. gefeliciteerd!

1 like

Eén van de mooiste horloges van het moment!

2 likes

Mooi hoor! Was alleen wel tof geweest als al die prominente schroefjes op de band waren uitgelijnd.

4 likes

Super cool. Ik ben ook al eventjes op jacht naar een 010 of een 009, en dit topic maakt de wens alleen maar groter. Geniet ervan :handshake:

1 like

Heel gaaf, mooie aanwinst! Geniet van het dragen, en kom maar door met die foto’s :joy::+1:

1 like

Mooie aanwinst. Geniet er van.:+1:

1 like

Gefeliciteerd, een hele mooie uitvoering van dit model, daar ga je veel plezier aan beleven :+1:

Oh ja, Harpoen is ook Cartier liefhebber :slightly_smiling_face:

1 like

Heel gaaf horloge. Mooi formaat ook. Kom maar door met die wrist shots!

1 like

Voorheen vond ik hem niks.
Maar sinds ik een tijd terug een goud-zilveren gerepareerd heb kijk ik er anders tegenaan.
Ik begin deze meer en meer te waarderen.
Klasse aanwinst

1 like

Niet iets voor mij, maar ik kan deze zeker waarderen bij iemand anders om de pols. Van harte gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Mooi, daar zit ik ook wel eens naar te loeren, maar ik heb de knoop nog niet doorgehakt. Heb je wrist shots?

1 like

mooi horloge,
veel plezier ermee :+1:

1 like

Erg fraai! Gefeliciteerd :+1:

1 like

Hele goede keuze. Prachtig!

1 like

Prachtige Cartier. Tijdje terug heb ik deze ook gepast en was onder de indruk.

1 like

Gefeliciteerd, inderdaad een klassieker! Ik las laatst ergens hoeveel horloges Ze per jaar maken, 500.00, had ik niet gedacht. Grote speler dus naast RLX en Omega.

1 like

Nice, Harm! :ok_hand:

1 like

Niet mijn horloge, desalniettemin veel plezier gewenst!

2 likes

Meer foto’s altijd welkom! Geniet je nieuwe klok.

1 like