NA: Santos de Cartier

Hallo!

Ongeveer 2 weken geleden ben ik op een dinsdagmiddag bij Van Wonderen in Purmerend langs gegaan om eens een aantal horloges te proberen. Ik had heel wat verschillende modellen in mijn hoofd en VW had ze toevallig allemaal liggen (Santos medium, Tudor BB58 in blauw, Rolex Air-King 34mm en nog een BB36 in blauw).

Na een hele tijd praten en bedenken merkte ik dat ik toch erg onder de indruk was van de Cartier, vond dat die er in het echt nog een heel stuk beter uit zag. Uiteindelijk ben ik dus ook met deze naar huis gegaan. Ik heb 'm nu zo’n 2 weken om de pols en hij wint het vaak van mijn 126200 DJ. Hij voelt zoveel dunner dan de DJ en had niet verwacht dat ik dat zo fijn zou vinden.

Ik had altijd een beetje angst om een horloge als dit 2e hands te kopen gezien de garantie, nauwkeurigheid van het uurwerk enz. Gelukkig loopt deze nu op ~ +1s per dag, dus daar ben ik heel erg blij mee.

Verder was de ervaring bij VW ook heel goed. Vond de entree een beetje een afknapper om zo door de used products winkel naar boven te moeten, maar eenmaal boven was het allemaal prima.

Al met al een fijne aankoop ervaring en een heel fijn horloge in mijn collectie!

92 likes

Je hebt de juiste maat gekocht, de XL is zo vulgair.

Ik heb precies hetzelfde met mijn Tank. Draag hem veel meer dan verwacht.

Geniet ervan!

13 likes

Gaaf! Gefeliciteerd. Staat je goed

Top! Maat ook
Hoe breed is jouw pols?

Heel gaaf! Ik heb deze ook bij VW geprobeerd, maar uiteindelijk toch voor de Galbee XL gegaan die een tikkie kleiner is dan deze en wel een datum heeft. Ik heb m’n datejust hiervoor uit de collectie gedaan, het is zo’n goeie vervanger en ik ben zoveel blijer als ik de Santos om m’n pols doe!

Het is een prachtig horloge en ik wens je heel veel draagplezier!!!

1 like

Ja goede keuze! Staat je goed inderdaad. En nu shinen potverdikkie :grin:

1 like

Super gaaf horloge. Draag de mijne ook erg vaak. Veel plezier ermee en groeten van zijn broer.

6 likes

Blijft een mooi ding. Goede keus!

Prachtig horloge, geniet ervan!

Prachtig en inderdaad de goede maat, geniet ervan!

Veel draagplezier :+1:

Knappe klok! hier komt er binnenkort wellicht ook een Cartier. Was vroeger geen fan, maar als je er een paar keer eentje om de pols hebt gehad dan kan je toch niet anders dan ervoor te smelten.

Heel gaaf :ok_hand: vooral heel tijdloos deze Cartiers, enjoy

Mooi, ik krijg zelf ook steeds meer interesse in de Santos.
Draag hem met plezier en gezondheid.

dat is een zeer prachtig horloge :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Prachtig horloge! Geniet van je NA.

Fraaie klok om je pols.

18 cm. Vind vaak 38-40mm (afhankelijk van model) toch wel beetje de max voor mijzelf, met een 36 (datejust) of deze 35mm als ideale maat :slight_smile:

1 like

Chapeau :ok_hand::ok_hand:

Gefeliciteerd met deze aankoop! Prachtig horloge!