Na. Santos

Heel tof, gefeliciteerd ermee!

1 like

Gefeliciteerd met je NA.

Ik heb ook het “andere” verhaal gelezen over de bijna gelijktijdige aankoop van de Cartier.

Op de een of andere manier heb ik moeite om hier een “vlieger” in te zijn. Maar goed, dat mag de pret voor jou niet drukken, dat zal wel weer mijn gebrek zijn :wink:

Draag hem in goede gezondheid :+1:t2:

2 likes

Van harte , mooi horloge is past prima :+1:

Wat is je polsmaat als ik vragen mag ?
Op mijn 18,5cm viel de mid-size meen ik net wat klein en de gewone beter :thinking:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Nice!!!:ok_hand:

Heel fraai, geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Klassieker, prachtig…geniet ervan

1 like

Van harte, veel mooier dan al het goud die je liet zien als ik zo eerlijk mag zijn.

2 likes

Onwijs gaaf. Geniet ervan… prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

Staat je goed. Veel plezier.

1 like

proficiat!

1 like

Echt prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi! Wederom dezelfde smaak :slight_smile:

Jouw collectie is onderhand aangekomen bij de top op HF :rocket:

1 like

Dank jullie wel allemaal.

@anon98360732EV 15.5 cm ongeveer.

@illewoare. Nee. De Lange is ‘rustig’ en ‘simpel’ daarom heel bewust voor wit goud gekozen. Ook meer under the radar dan rose goud.

@DontEatYellowSnow. Thanks. Door goud te laten liggen zit er nog wat geld in t potje. Dat hoeft niet per se voor een horloge te zijn maar bijv GS is making waves met de nieuwe high beat en sd uurwerken. Omega 89xx uurwerk is ook mooi. En een stalen Hentschel H1?

Niet horloge gerelateerd. Een mooie macro lens kopen zou een optie kunnen zijn.

Of toch maar naar een ander lichter (qua gewicht) systeem. Of genoegen nemen met een vaste lens… Iets met een rode punt.

Gewoon maar even wat gedachtes.

Maar eerst lekker genieten. For now.

:sweat_smile:

3 likes

Gefeliciteerd met je Santos, wens je ook veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Ja dat verhaal van @Fate_Amenable_To_Change was echt heel goed (Sh*t, nu bedenk ik mij ineens dat ik niet op Chris gereageerd heb, sorry Chris was een goed verhaal en leerzaam).

Echt een mooi horloge die Santos met een mooie geschiedenis :smile:

2 likes

Ach, het is meer een geintje. Cartier maakte het horloge ooit voor iemand die een traject 200 meter in de lucht overleven “vliegen” noemde, dus korrel en zout en zo. :slight_smile:

Da’s 700 ballen voor mijn camera. :slight_smile: Ik ben van Canon spiegelreflex naar Sony A6000 overgestapt voor een scheet en een knikker, en een lichtgewicht systeem is inderdaad fijner.

Geen probleem. Ik ben al uitgehuild, hete tranen in m’n tequila, maar da’s al weer beter. Snik. :slight_smile:

3 likes

En ook hier, het is zoals het is, weer een Cartier. :smiley:

Van harte met deze ook prachtige aanwinst!

1 like

Ik zou de Santos geen anti climax willen noemen, daarmee doe je 'm tekort. :grin: Wel verrassend! Ik kan me niet herinneren dat dit een terugkerende kandidaat in de peilingen was. In ieder geval een fantastische aanwinst! Geniet ervan!

1 like