Na. Santos

Zo ook van mij even een na van de Santos.

Voordat we hierover doorgaan.

Wellicht voor velen een anti climax. Want goud toch? Yes klopt maar. Als ik ga kijken hoe vaak ik de Lange pak. Is het dan wel een goed idee om nog een gouden horloge erbij te kopen?

Ehm nee. Dus dat is de hoofdreden waarom toch staal voor dagelijks gebruik vele malen handiger.

Bijkomend voordeel is dat er nu nog aardig wat geld in t potje zit voor toch nog wat erbij :sweat_smile:.

Aangezien @Fate_Amenable_To_Change alles al uitgebreid heeft beschreven hou ik t beknopt met foto’s

Heerlijk horloge en een mooie maat en briljante bracelet. Voor mij eigenlijk ook t enigste horloge wat wegkomt met schroefjes op de bezel.

Flieger toegevoegd :heart_eyes:

114 likes

Staat je goed!

1 like

Nogmaals gefeliciteerd! Topper erbij!

1 like

Mooie keuze! In die zin, als ik kijk naar wat je al hebt, en je denkt na over wat je graag draagt, en het is een mooi formaat voor je van een respectabel maison, dan heb je precies het juiste gepakt. :+1::+1::+1:

Veel plezier er mee!

1 like

Mooi horloge veel plezier ervan.

Voor wat ik lees in je review de juiste keuze. Nu lekker genieten!

:clinking_glasses:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! Prachtig horloge. :blush: :+1:

1 like

Proficiat

1 like

Mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

Mooie beschrijving :blush: hij staat je goed!

Is het misschien een idee om je witgouden Lange in te wisselen tegen een geel of rosegouden exemplaar? :thinking:

1 like

Lekker hoor!!

1 like

Gaat lekker met die Cartiers hier. Gefeliciteerd met deze mooie NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Ik vind dit een heel goede keuze :ok_hand: Staat je ook goed

1 like

Heerlijk man, veel draagplezier ook!!

1 like

Een beauty :heart_eyes:

1 like

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge!

Van harte met deze NA!

Geniet er met volle teugen van!

1 like

Prachtig. Een moderne klassieker :ok_hand:

1 like

Prachtig gefeliciteerd! Mooie maat :+1:

Erg fraai, enjoy!

1 like