NA: Sarb of all Sarbs?

Sinds gisteren ben ik weer in het bezit van een Seiko Sarb. Iedereen kent wel de usual Sarb suspects, zoals de 033, de 035 en de 017. Er zijn echter vele verschillende modellen in de Sarb lijn. Mijn NA is er eentje uit de kitkat serie.

Modellen uit deze serie:
Sarb021

Sarb023

Sarb025

Sarb026

En dan is er nog de Sarb024. De 024 en 026 zijn het zeldzaamst en hebben een vierkantjes patroon op de dial. Dit is vaag te zien op bovenstaande foto.

Mijn NA heb ik nog niet genoemd en dat is de 045:

Kitkat

slaat natuurlijk op de uurmarkeringen

Al met al ben ik weer erg blij met de NA. Mooi horloge met een fijne kleur blauw, mooie kastvorm, gesigneerde kroon, donkere datumvenster, saffieren glaasje en unieke uurmarkeringen die leuk spelen met het licht.
Na eerder een Sarb001, 033 en een 072 gehad te hebben is dit voor mij toch wel het mooiste horloge uit de Sarb lijn.

Dank voor het watchen!

71 likes

Ik mis in de plaatjes de Sarb037 dat is naar mijn mening toch wel echt een pareltje!

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

De plaatjes betreffen dezelfde modellen als mijn NA.
De 037 is geheel anders en vergelijkbaar met de 033 en 035.

Weet ik alleen de plaat is alleen in dat model gebruikt en vandaar bijzonder genoeg om te vermelden hahaha mooie aanschaf verder!

Zo die is lekker. Jij weet ze altijd wel te vinden zeg.

1 like

Gefeliciteerd , hele mooie aanwinst!

1 like

Ja :star_struck: heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Wat een bijzonder mooie Sarb, ik heb er 2 de usual suspects, de 033 en de 017. Ook erg mooi en zeer typisch Seiko maar niet zo bijzonder als de jouwe. Veel plezier ermee!

1 like

Nice!!! Maten?

1 like

Duurt soms even hoor en ik heb nog genoeg te vinden (gelukkig maar) :slightly_smiling_face:

Zeker! De 033/035 was helaas net wat te klein voor mij. Van de 017 heb ik een nieuwere variant die vergelijkbaar is :slightly_smiling_face:

1 like

Kende deze helemaal niet, maar erg mooi hoor. Ben jaloers!!

1 like

Fraai, een blauwe wijzerplaat is sowieso +1

1 like

38mm excl. kroon en 12mm dik

1 like

Nice!! nog niet eerder gezien. Van harte met deze NA. Voor mij blijft de 072 de mooiste, misschien te snel weer verkocht :disappointed_relieved:

1 like

Nice gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Erg mooi, congrats!

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Met zoveel foto’s is het bijna “binge-watchen” :slight_smile:

1 like

Erg leuk

1 like