NA: Sarb017 Alpinist

Ik was allang afgehaakt, dus het maakt niet zoveel uit wat je er verder over schrijft :joy:.

1 like

Ik vind het allebei helemaal top. De kast is staal genoeg voor een volledig stalen band, maar met de gouden indices en wijzer heeft hij wat mij betreft genoeg gouden accenten om een bi-couleur band mooi uit te laten komen.

Ik zeg tegen @Blauwbeer: ga voor goud. Of geef toe aan de angst dat je collega’s eindelijk een keer je horloge opmerken en ga voor de grijze muisjesjankballenband van @HanDavinci.

1 like

Bepaalde lieden zouden nu een poll aanmaken (tussenstand 2-1 als ik SAT meetel), maar ik ga hier rustig zelf over denken. Ik neig vooralsnog naar goud, omdat dat meer opvalt en ik hier een opvallend horloge van wil maken. Ik begrijp overigens wel het punt van Han.

En gooi gerust jullie opinies hierover in dit topic, want daarvoor zit je ook op een forum: inspiratie en advies.

2 likes

Wat zeg je dit weer politiek correct. Gadverdamme.

1 like

Ik mis de huidige leren band !

1 like
  • Ga voor goud.
  • Huilie huilie.
  • The Blue Oyster.

0 stemmers

Sorry @flowert, ik heb hem opnieuw gemaakt voor @SybrenAnne.

2 likes

Als je me je adresgegevens pb’t stuur ik die gele maandag op.

Op voorwaarde dat je hem ook gaat dragen op de SARB. Anders kom ik beteuterd uit.

1 like

Ik heb recent zelf de SARB 017 in mijn collectie. En daar de staal gouden strapcode jubilee opgezet. Killer combo. Dus DOEN!!!

Nu kan ik weer geen keuze maken tussen twee en drie. :thinking:

En nu heb ik hem anoniem gemaakt. :sweat_smile::see_no_evil:

Ik heb ook nog een jubilee voor je liggen. Grote blij bij Hannie als je die erop hangt. Mag je voor niks hebben.

2 likes

Groen en geel? Laat me daar rustig een paar weken over denken, zonder me te ergeren :drum:

3 likes

Een jubilee die op de Alpinist past? Dat sla ik niet af :hugs:.

Niet eens zolang geleden moest ik in het domme vragen topic vragen wat een jubilee was…

2 likes

PB maar ff dan

1 like

Wel apart dat je een Alpinist aanschaft maar niet wilt weten waar de bezel voor is…

Terwijl jullie mogen discussiëren of wel of geen goud op dit pronkstuk, spring ik in de Alfa nu het nog kan (maandag APK-keuring :cold_sweat:) en rijd naar het zuiden om mijn moeder mijn andere NA te laten zien, waarover morgen meer. Nee, geen nieuw kleinkind. Tip van de sluier: erfstuk, vintage.

3 likes

Ik heb verschillende horloges met een tachymeter. I couldn’t care less.

2 likes

:point_up:t2: dat.
Je denkt toch niet dat ik dat compas ga gebruiken?
En dan heb ik het nog niet over die horloges met datum die ik zonder leesbril helemaal niet kan lezen zogauw het schemert.

Edit: who am Ik kidding? Ook als het niet schemert…

3 likes

Ik kan mij niet voorstellen dat je een horloge met een kompasring of een tachymeter draagt zonder te weten hoe je die gebruikt.

Hartelijke groetjes van mijn 7t34-6a00, ik heb geen idee hoe die werkt. :joy:

Foto van catawiki.

4 likes

Er zit een verschil tussen gebruiken en (willen) weten hoe iets werkt, maar laat maar.