NA: Sarb033

Nadat ik de vorige NA (Seiko Presage cocktail time) heel vlug had verkocht omdat ik er geen klik mee had, ben ik gaan zoeken naar een nieuw horloge. Ik kwam via dit forum in contact met @Ruud.

We spraken in eerste instantie over een King Seiko, maar ik toen ik aangaf dat ik gezocht had naar een Sarb033, gaf Ruud aan dat ik die van hem mocht overnemen.

Twee dagen later stond de postbode aan de deur met mijn NA. Ontzettend blij mee, horloge overtreft mijn verwachting, moet ik zeggen! Er is tevens een bruine, leren bandje onderweg om mee te kunnen wisselen.

Nog geen tijd gehad om hem goed te kunnen fotograferen, maar dat komt nog! :slight_smile:

Fijne avond!

37 likes

Een evergreen! Heel tof, geniet ervan!

1 like

Mooi horloge en lekker clean!

1 like

Super Seiko :+1:t2:

1 like

Zonder gekheid, ik hoop dat je eindelijk een beetje rust vind en bent hersteld van de flipperitus. En als je weer koorts krijgt, doe het dan op een moment dat ik geld heb :wink:

1 like

Proficiat veel draagplezier!

1 like

Veel plezier ervan!

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst ,dit blijft gewoon een topper.

1 like

Merci. En je weet: je bent de eerste die ik contacteer als ik ga ijlen :crazy_face:

Gefeliciteerd! heb hem zelf al 2x gehad. dan weet je al hoe laat het is :wink:

1 like

Bedankt allemaal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mooi man. Ik word bijna sentimenteel: Mijn SARB033 kocht ik in 2015, en het was de gateway-drug naar veel, veel meer horloges. Ik heb al mijn SARB’s verkocht, de 33, 35 en 17. Maar ik vind het nog steeds top horloges. Super cool, mooie kastvorm, goeie wijzers, en in jouw geval een prachtige bruine sunburst plaat.

Veel plezier er mee!

2 likes

Een klassieker! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met de aanwinst. Veel draagplezier!

Vandaag lederen strap gelijk binnengekregen van Hans @slls Past perfect bij de sarb naar mijn mening en zit erg comfortabel! Aanrader!

1 like