NA: Save The Ocean(s)

Een paar jaar geleden ben ik aan het modden geslagen met de SKX en sindsdien vrees ik dat mijn ziel verkocht is aan Seiko…
De QC is niet altijd geweldig, en de prijzen van nieuwe modellen swingen de pan uit, en ze hebben meestal geen saffier, en laten we maar zwijgen over de ‘nieuwe’ 5’jes… maar ze hebben karakter! Bij elk horlogefilmpje over de nieuwste duiker van X of Y, denk ik toch maar weer “Mja, toch liever een Seiko”.

(Okay, de kans bestaat dat er iets grondig foutloopt in mijn brein, maar ik ben alvast niet de enige.)

Dit jaar heb ik een harde lijn moeten trekken in de horloge-hobby maar na wat aan soul searching (en money counting :smile:) kon ik uiteindelijk toch niet wegblijven. Een deel van de collectie vertrekt en ik maak wat plaats voor de modellen en kleuren waar ik het meest naar kijk, wat uiteindelijk de Samurai, Turtle en SKX (mods) blijken te zijn.

Long story short, dit zijn de nieuwste aankopen!
Seiko SRPC91 Turtle en SRPC93 Samurai, de Save The Ocean uitvoering van 2018.
(met dank aan @Voordeligbijdetijd en @anon52241191EV)

Ik ben geweldig blij dat ik deze twee bij elkaar heb. Zeer lang getwijfeld of ik toch niet de versies met de zwarte coating ging zoeken, maar uiteindelijk zijn het toch deze versies geworden.
En euh, ik ben misschien 1 van de weinigen, maar ik vind dat Prospex logo best mooi :smiley:. Vooral met de 2 lijntjes tekst eronder.

35 likes

2 toppers ,mooi hoor :star_struck:

1 like

Dat logo valt inderdaad best mee hoor…:wink:

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi!:+1:t4:

1 like

Geweldige horloges inderdaad. Ik heb de linker namelijk zelf ook sinds kort :slight_smile:

1 like

Mooi ! Blauw is altijd goed :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie aanwinsten!

1 like