NA schitterende watchpouch van Watchpouch.nl

Soms duurt het even voor je een NA-topic maakt, maar kun je dat toch niet laten liggen. Het onderwerp van dit topic is al een tijdje in mijn bezit.

Ik zet er even een toepasselijk muziekje onder, ik heb van @Fate_Amenable_To_Change geleerd dat dat de aandacht vasthoudt.

Voor ik op het forum kwam realiseerde ik me niet dat er dingen waren waarin je meer horloges kon meenemen. Immers, waarom zou je meerdere horloges tegelijk ergens mee naartoe nemen?
Toen ik een keer koffie ging drinken met twee gewaardeerde forumleden (het feit dat ze gewaardeerd waren gaf natuurlijk de doorslag) nam ik al mijn drie horloges mee. Eentje deed ik om, eentje in de binnenzak en eentje in de buitenzak van mijn jas.

Ondertussen kreeg ik wel de indruk dat er meer mogelijkheden waren om horloges op te bergen, maar mijn kennis via het forum bleef toch tamelijk beperkt. Zo dacht ik serieus dat Smikkelbips een merk watchrolls was. :expressionless:
Pas toen googelen op dit machtig interessante merk geen resultaat gaf, realiseerde ik me dat dit een persoonlijk item betrof van @HanDavinci.

image

Ondertussen had ik een betere bescherming uitgevonden: doe er een washandje omheen. Geleerd van de altijd pragmatische @W.E

Maar was dat wel de oplossing, van een man van wie ik weet dat hij bandjes verwisselt met een aardappelschilmesje? En wat als je meer horloges hebt dan washandjes? En zo komt er een moment in je leven dat je niet meer kunt volstaan met lapmiddelen. De realisatie kwam tijdens een GTG met bierliefhebbers, waarbij ik natuurlijk al mijn horloges wilde meenemen.

Daar zat ik dan tussen allemaal lieden met prachtige watchpouches, watchrolls en wat dies meer zij, met een kunststoffen doosje van Aliexpress. Arremoei!

Gelukkig kon ik daar mijn schaamte wegdrinken, maar zo kon het niet langer. Ik had een watchpouch nodig. Maar ik wilde wel een herkenbare, eentje die mij op het lijf geschreven zou zijn, want ik ben nou eenmaal een, zij het bescheiden, poseur.
Zo begon de zoektocht. Waar zou ik een watchpouch kunnen vinden? Toen kreeg ik een briljante ingeving: ik nam contact op met @watchpouch. Niet via het forum, want daar was Wesley vanwege wat strubbelingen niet meer aanwezig, maar via zijn website.

Nu hadden mijn rare wensen wel wat voeten in aarde, maar Wesley dacht goed met me mee en kwam vervolgens met een ontwerp dat me erg aanstond. En na enige tijd kwam er een pakketje, en wat daar in zat …

Een volledig gepersonaliseerde watchpouch. Mooi blauw leer, zoals ik wilde, en case protectors in een camokleurtje.

Als extraatje kreeg ik er een hoesje voor mijn bandentools bij. Het voorwerp waarmee het logo was gemaakt kreeg ik in een gezellig zakje erbij.

Uitermate tevreden hiermee, want het betekent dat ik tijdens GTG’s geen modderfiguur meer sla.
Althans niet vanwege mijn opbergsysteem, maar dat is een begin.

Dank aan Wesley, voor zijn fraaie vakwerk, en hopelijk zien we hem toch weer eens terug op het forum.

Voor wie het tot hier heeft volgehouden,

image

Dank voor het lezen!

118 likes

Te lang verhaal Blauwbeer maar toch een like. :joy: Bij een volgende GTG maar meenemen.

7 likes

Wanneer je watchpouch mooier is dan je horloges :rofl:

Mooi ding hoor BB.

9 likes

Heerlijk om te lezen en fijne en mooie oplossing om horloges op te bergen.

2 likes

Navitimer en Speedmaster van BB zijn toch wel erg mooi hoor.
Die gekke HFLE doen we maar vergeten :face_with_peeking_eye:

3 likes

Heb er ook een, Wesley maakt mooi spul!

2 likes

Mooi

1 like

:rofl:

Gelukkig een hele mooie andere oplossing gevonden… eh… laten maken Chris. Prachtig stukje vakwerk door WatchPouch :+1:

1 like

Wat moet je nou met washandjes??

Mooi spul man. Zuinig op zijn.

1 like

Heel mooi :star_struck:. Vakwerk. Je kunt nu naar alle HF GTG ‘s

1 like

Leuk man, die GTG met je plastieken doos herinner ik me nog

2 likes

Hee! Al Stewart! Geloof het of niet, dankzij m’n zuster heb ik dat album ook in de verzameling.

:rofl: :rofl:

Terecht. Super cool.

Gefeliciteerd!

1 like

En zoals vaker aangegeven: bij een inbraak gooien ze die horloges eruit en nemen ze de pouch mee! :+1:

3 likes

Heinz :star_struck:

1 like

Das een fraai rolletje zo Chris. Heb ook zo’n fijne van WatchPouch en dat blijft mooi door de jaren heen.

1 like

Ik heb nog nooit het

bij een NA afgespeeld.
Het was

wat mijn aandacht vasthield.

Mooie NA, mooie watchpouch. Heinz rulez!!

2 likes

Zijn die washandjes nu te koop?

4 likes

Gefeliciteerd met je NA Chris :+1:

1 like

Mooi verhaal bij een erg mooi-blauwe NA!

1 like

Mijn beste,

Leuk gedaan hoor.:watch:
Je Horloges zullen zich snel thuis voelen in deze “perfecte habitat”

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like