NA Schnitzel und Omega

Al een tijdje was ik aan het twijfelen om mijn Tag Heuer Carrera Heuer 01 eruit te doen. Te koop gezet op het forum, maar weinig reactie. Te koop gezet op marktplaats, heel veel reacties van bijna alleen maar m*fkezen.
Snel dus weer van marktplaats afgehaald en een behoorlijke tijd blijven dragen. Tenminste tot vandaag! Want een mede forumlid van het Uhrforum sprak me aan en wilde graag een deal met me maken.
Samen afgesproken aan de grens, in een voor mij bekend schnitzel hutje.

Leuk gesprek, mijn Duits nog even opgehaald en na een schnitzel en een Erdinger met een nieuw horloge om de pols naar huis Gefahren.

Dan komt daar mijn nieuwe aankoop:
Een Omega speedmaster Mark ii met racing dial.
Het gaat dan om de re-edition van na 2014 met ref 327.10.43.50.06.001.

Wat een plaatje en wat een lume! Echt gaaf gewoon. De afwerking is super, een soort sunburst over de gehele kast. Bizar mooi!

Met zijn 42,3mm kast blijft het een flink horloge, ik ben enkel wat grotere horloges gewend en stap net van een 45mm Tag Heuer af. Maar dit zit en voelt gewoon wel heel erg goed.

De band met gilde lock werkt echt fantastisch, hij zit gewoon perfect!

Een jaar geleden had ik nooit gedacht om een Omega aan te schaffen. Toen ik voor het eerst een horloge uit de hogere klasse ging kopen ben ik bij de verschillende merken langs geweest. Rolex, Omega, Oris, Tag Heuer etc alles geprobeerd, maar nooit warm geworden van Omega. Thuisgekomen met een Carrera Heuer 01 en inmiddels echt een heel andere smaak ontwikkeld. Bedankt horlogeforum :rofl: :hugs:

Een paar plaatjes om te beginnen… Maar er zal snel meer volgen!

68 likes

Heel gaaf :ok_hand:

Haha, dat gaat snel, hè? Zeker in het begin denk ik. :smile:

Prachtige Speedmaster, goed gedaan! Veel plezier met je mooie Omega!

Top aanwinst, maar geen foto van de schnitzel?

1 like

Waß für ein Fest, jaja toll enzo… :rofl:

WOW! Supermooi, veel draagplezier. :ok_hand:

Wunderschön! Van harte :ok_hand:

Haha yes dat gaat echt heel erg snel… destijds ook nog geen forumlid :sweat_smile:

1 like

Het meest moeilijke horloge om te fotograferen.

Gefeliciteerd…!!

1 like

Ah das war ich vergessen,

8 likes

Die ziet er ook goed uit :+1:

Mijn beste,

Een sportieve schoonheid in zijn zuiverste vorm!!
Mijn complimenten voor deze gezaghebbende ‘nieuwe aanwinst’!!
Ik wens je er een enerverende tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Supertoll :slight_smile: :grinning:

Congrats, veel draagplezier :+1:

Een dikke :+1: voor de Omega en de schnitzel.
Zien er allebei heerlijk uit.

Voor mij te groot, maar supercool horloge! :+1: Iedereen roept altijd “voorzichtig ermee, scratch magnet!” dus dat roep ik dan maar na.

Dat eten vind ik er dan weer helemáál niet uitzien trouwens :grin:

Affengeil mensch!

Wat een klatser.

Yes dat scratchmagnet had ik begrepen, hij is nog helemaal kras vrij. Dus ik zal extra voorzichtig zijn.
Het eten was trouwens ganz gut :wink:

Nog even een plaatje dan…

5 likes