NA. Sea Dweller 16600

Beginnen met een kort intro, in deel 2 komen de foto’s en eerste bevindingen.
De Sea Dweller moet ik nog ophalen :relieved:
Lange tijd op zoek naar het ideale duo en zoals vele hier gaat dat maar door en door met flipperen en weer wat anders kopen.
In deze horloge reis was er ėėn die ik maar liefst 7 maanden onafgebroken heb gedragen.
Deze Submariner 14060.

Maar dan wil je ook wel eens zijn wat nieuwere broertje proberen, die met die fantastische glide lock.

Helaas de klik kwam er niet .
Wat nu :thinking::thinking::thinking: terug naar een Explorer maar dan wel in 39mm. en met matte plaat.
Wat een heerlijk horloge is dit.
Maar er moest nog iets naast vanwege mijn zoektocht naar het voor mij ideale duo.
Na een hoop horloges ernaast te hebben geprobeerd kwam ik uit bij de Omega Plannet Ocean in 39,5 mm.

En daarmee werd eigenlijk het zaadje al gepland voor de NA.
Iets dikker maar daar merk je in de praktijk niets van en toch wel makkelijk nu eens een horloge met datum.
Kort na de aanschaf kreeg ik vaak pb van Hans @Mozaiek wat een tof horloge vond hij die Omega PO.
En met in mijn achterhoofd de herinnering aan die toffe 14060 werd het volgende plan gesmeed.

Hans zou ergens in maart mijn PO kopen en zijn horloge potje aanvullen zodat ik hetzelfde kon doen. Echter kon @Mozaiek ook niet meer langer wachten en was zijn horloge pot sneller aangevuld dat het geluid. Dus de deal werd snel gesloten.

En laat nu net op dat moment the worn watch een prachtige Rolex Sea Dweller in de verkoop hebben en kreeg ik een prachtige deal aangeboden. :+1:t2:
De SD ga ik straks ophalen dus in deel 2 de rest van mijn verhaal :wink:

53 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA Dan. Zou mooi staan naast de PO :wink:

1 like

Ben benieuwd…

1 like

Alvast van Harte :facepunch:t3:

1 like

Tweede deal via de vaste tussen persoon haha

Geniet er van zometeen!

2 likes

Van harte :grin::+1::+1:

1 like

Van harte met je aanschaf :smiley:

1 like

De Sea Dweller 16600 is een hele goeie keuze. Daar ga je veel van genieten.
Alvast veel voorpret.
Hier plaatje van mijn 16600 (is een blijvertje :grinning:)

5 likes

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Gefeliciteerd met deze bijzonder fraaie verworvenheid.
Geniet er van!!

Ik wens je er een levendige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Spannend???

Mooi he, dat horloge reizen.

Benieuwd naar de plaatjes en de eerste feels…

1 like

Gefeliciteerd Dan! Duo met een kroontje! Ben benieuwd wanneer je een tudor of een CWC gaat missen :wink:

1 like

Alvast gefeliciteerd met je mooie NA! we kijken nu al uit naar je foto reportage

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

En dan hier ff snel wat foto’s van de NA en naast de Explorer :upside_down_face:

Eerste indruk is …

Wat een geweldig horloge, straks nog even de band beter op maat maken maar ik weet wel zeker dat jullie deze 16600 nog vaak zullen zien hier op het forum.

22 likes

Mooi hoor :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met deze topper.

Groeten van z’n broertje

4 likes

Mooi setje, gefeliciteerd!

1 like

Lekker zo hoor, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd, Dan, beter wordt het niet, veel plezier ermee :+1:

1 like