NA Sea-gull Automatic

Ja ja, mijn NA

Na minder dan 2 weekjes actief te zijn hier op het forum, heb ik mijn eerste aankoop via een forum member gedaan. Vanochtend is mijn NA gearriveerd… overgenomen van @koos54

Het is een Sea-gull Automatic, en ik heb mij na de aankoop door een ander lid laten vertellen dat het een homage is van een Aqua terra. Naja ik heb dr geen problemen mee, kocht hem voor de looks en het is een mooie toevoeging aan mijn witte dial collectietje…

Er gaat waarschijnlijk een zwart lederen strap op komen omdat de bracelet te klein is voor mijn pols.

Ieder een fijn weekend gewenst!

Hier een paar foto’s…

[Uploaden: 20240224_140150.jpg…](dE

27 likes

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Leuke aanwinst, veel draagplezier!

Mooi en leuk. Plezier ermee en voel je maar lekker trots!

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Geluk ermee!

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier ermee!

1 like

We kunnen er van zeggen wat we willen… even langs de juwelier geweest en dit bandje er op laten zeten, die wel om de pols past.

Prima oplossing voor nu! Even kijken of ik toch nog wel een lederen bandje doe of dat het voor nu deze blijft.

4 likes

Gefeliciteerd

er zullen toch wel alternatieven bracelets bestaan?

ik zou toch het origineel proberen te benaderen, het maakt het één geheel :ok_hand:
verder vindt ik het een zeer mooi horloge,
draag hem met plezier

Gefeliciteerd :partying_face:

Veel draag plezier :wink:

Gefeliciteerd met je NA! :pray:t3::hugs:

Ja heb er nog niet naar gekeken, wilde het horloge vandaag met een diner om hebben dus voor nu even dit goedkope bracelet er op laten zetten

1 like

Veel plezier er mee!

Gefeliciteerd met je NA. Wel op zoek naar een goede bracelet, want deze goedkope variant kan echt niet :worried:

Ik weet het!

1 like

Mooie aanwinst. Geniet ervan.