NA Seagull 1963

Oeoeoeeoeooe lekkere snoepjes.
Zou haast wat bestellen bij Julian…

He, de seagull is echt een geweldig mooi en fijn horloge. Goed gedaan, lekker van genieten.

Prachtig

1 like

Ah,ok,dacht dat 38mm altijd plexi was
Plexi is wel meer de real deal :grin:

2 likes

Het is mijn enige re-buy, nou ja, eigenlijk de derde keer want ik begon met een saffier versie maar die is mijn ogen toch minder vanwege de manier waarop het glas gezet is.

Ik weet wat voor kroon deze heeft maar ik vind de niet gesigneerde kroon ook beter passen dan die “moderne” gesigneerde versie.

Maar wat je voorkeur ook is het blijft een leuk ding!

3 likes

Waarom zou je 'm daar kopen? De prijs zal echt niet veel anders uitpakken want je kunt sowieso 25% erbij optellen ivm BTW/ invoer…

Edit; en wat dacht je van garantie? Kun je 'm duur terugsturen naar China :wink:

1 like

Als ie mee komt om de pols, niks 25%. En garantie…, lig ik niet echt wakker van

Veel draagplezier :+1:

1 like

Fabriek staat volgens mij gewoon in Tianjin, in Shang Hai is ie bij mijn weten ook verkrijgbaar. Geen idee wat dat kost

2 likes

Ik wil aan bezitters eens vragen wat hun mening is over de 1963. Ik ben er namelijk nog steeds niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden, t blijft Chinees…

2 likes

ik vind het 1 van mijn leukste horloges, serieus een mooi dingetje en tot nu toe betrouwbaar en accuraat gebleken.

gewoon doen!

1 like

Deze heeft zulk een kroon

1 like

Al jouw en mijn spullen zijn Chinees

Ja, maar ik weet niet of het een goede zaak is om dat ook tot in mijn horlogeverzameling te laten doordringen…

Te laat :wink:

ik zag ook wel eens reviews van die Starkings, heel goed gemaakt voor 50 euro

Twee jaar geleden gereisd door China met een foto van dit horloge op mijn telefoon. Niemand die het kende en niemand die snapte dar iemand daar een reissue van heeft gemaakt. Ongeloof dat het hier in NL een populair horloge is…
Chinese retro gemaakt voor het westen. Uieraard in China gemaakt maar daar niet te koop.
Zelf vind ik hem prachtig en zou ik ook voor de 38 mm ( de oorspronkelijke maat) en plexiglas glas gaan.
Enjoy your Seagull TS !

4 likes

Ah, weer een andere, deze foto is van Poljot24

2 likes

Blijft mooi!Gefeliciteerd ermee.

1 like

Erg fijne metgezel rond de pols.

Ook lekker op een (Russische) bund strap.

Veel plezier met deze aanschaf.

1 like

Nog een plaatje van het web, zo als ik de kroon prefereer

1 like

Ik zie dat veel mensen hem daar kopen en niet bij Watchunique, terwijl ik de indruk heb dat hij daar goedkoper is. Is er iets waardoor Poljot24 beter is? Of gaat het om dat saffierglas?

1 like