NA Seagull 1963

Vind het altijd nog een erg fraai horloge! Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Service van Julian is sowieso heel goed en je krijgt snoepjes bij je order :wink: Met Watchunique heb ik zelf geen ervaring (heb van iemand overgenomen) maar schijnt ook ok te zijn.

Wel zijn de wijzerplaat uitvoeringen (als de plaatjes kloppen) verschillend; uurwerk heeft 21 stenen en op sommige platen staat 21 ZUAN, op andere 19 (refererend aan het oude uurwerk).

Ook de kroon verschilt (zie boven). Ik zou voor de zekerheid bij beide partijen navragen als je dit belangrijk vindt.

1 like

Voor mij ging het om het saffier. En de grotere doorkijk bodem vind ik ook een pre voor de Poljot24 versie.

Jaren geleden die van Watchunique gekocht. Ook prima in de verkoop.

1 like

Het goedkoopste dat ik hem gevonden had was via eBay, maar dan komen er nog taxen en invoerrechten bij zodat het uiteindelijke verschil misschien verwaarloosbaar is. En stel dat er wat mis is, waar kan je dan terecht, bij Julian lijkt me dat dat geen probleem gaat zijn.
Watchunique had ik niet gevonden den, bedankt voor de tip.

In het dialect van mijn streek betekent ā€œdenā€ meisje. Ik ben een man van 1 meter 80. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat is het gevolg van dikke vingers, klein toetsenbord en de leeftijd :rofl:

1 like

Vandaag kreeg ik nog een mail van Julian van Poljot24.de waarin hij dit post scriptum plaatste:

PS: DonĀ“t know if this is interesting, but I posted this some days ago in a small reply on watchuseek forum - if somebody of ā€œyourā€ forum orders something at my shop and they write the name ā€œHorlogeforumā€ in the comment box with the order, they get automatically an DHL Express upgrade from me.
See you!

Misschien wel interessant voor iemand die aankoopplannen heeft.

Groeten en een prettig weekend.

1 like

I heb dat niet gedaan. En toch DHL Express delivery gekregen :slight_smile:

1 like

Ik ook :+1:

1 like