NA Seagull 1963

De Seagull 1963 is al geregeld hier op het forum voorbij gekomen en het is dan ook een heuse klassieker die bij menigeen in de horlogedoos/om de pols prijkt.

Ook ik ben gevallen voor de mooie gouden opgelegde indices, kleurrijke wijzers icm de champagne-achting gekleurde wijzerplaat en wilde hem dan ook graag in de familie welkom heten! Ik heb uiteindelijk gekozen voor een dichte caseback omdat bij dit horloge in mijn optiek een meer origineel gevoel geeft.

Dus het grootste gedeelte van de customer journey maar overgeslagen en direct naar de webshop van watchunique rennen, het horloge in de basket, afrekenen die hap en wachten maar!

Vrijdag besteld en vandaag door de beste man van de post afgeleverd. Klaar met het gezwets dus hier de foto’s:


52 likes

Gefeliciteerd! Deze staat ook op mijn lijstje.

1 like

Blijft een leuk horloge, en zeker voor het geld (bij Watchunique)! Ik wens jou veel draagplezier :+1:t2:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze klassieker in wording!!
Ziet er beminnelijk uit!!
En zoals jezelf al aangeeft, een fascinerende wijzerplaat!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hij is mooi! Heb hem ook en draag hem regelmatig met veel plezier.
Geniet ervan!

1 like

Heb hem al 2x gehad maar denk dat ik voor 3x ga. :rofl:

Top horloge.

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd! :+1:

Ik heb er ook al lang een oogje op :smiley:
Maar ik durf eigenlijk niet van wegen
het Chinese uurwerk, en dan ook nog chrono.
Het is een Venus clone las ik.
Is deze met plexi of saffier?

1 like

Zover ik weet (en dat vermeldt watchunique zelf ook op hun site) zit er een ST1901 uurwerk van Seagull in. Hij is voorzien van een plexi :blush:

1 like

Het is geen clone :wink:

3 likes

Ze hebben de originele machines overgenomen dacht ik.
Best een interessant uurwerk voor deze prijs.

3 likes

Gefeliciteerd, blijft een mooiertje. Moet zelf een keer het glas (plexi) laten vervangen. Zit een flinke scheur een bij de mijne.

1 like

Ik wil hem ook. Denk dat ik hem tzt onder de kerstboom leg. :santa:t2::evergreen_tree:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie klok. Die komt er bij mij ook nog een keer :blush:

1 like

Nooit van gehoord, maar een heel mooi klokje👍

1 like

Inderdaad, net als de Russen, hebben zij de oude machines van de Zwitsers gekocht. Het zijn dus (verder uitgewerkte versies van de) oude Zwitserse uurwerken.

3 likes

En nog een kolomwiel ook!
Is eigenlijk onvoorstelbaar bij deze prijs.

2 likes

Heel mooi!

1 like

Echt of nep ? Met saffier en open back case.

1 like

Fraaie foto’s! Blijft ook hier knagen als ik nog eens foto’s zoals deze zie voorbij komen.

1 like