NA: Seagull 1963

Toffe aanwinst. Geniet er van :+1:

Maar wel heel makkelijk en een fijne daily :ok_hand:

Toevallig van de week verkocht aan een ander HF lid, dus ja. Zwerft hier nog rond :wink:

Ik kon in Nederland geen winkel vinden die dit horloge nieuw aanbood, dus heb mijn toevlucht genomen tot een jong nauwelijks gebruikt exemplaar, gevonden op Marktplaats (niet de aanbevolen plaats om horloges te kopen, maar nood breekt wet). Ik heb de verkoper gevraagd waar hij het horloge heeft gekocht, maar daarop geen antwoord gekregen.

1 like

Watchunique zit in Nederland :wink:

2 likes

Polywatch kende ik nog niet en zal ik zeker overwegen, maar misschien dat ik de krasjes lekker laat zitten omdat ze passen bij de vintage uitstraling van dit horloge. Je mag bovendien best zien dat een horloge gedragen is.

1 like

Krasjes uitpoetsen is echt lachwekkend simpel; zelfs ik kan dat in een paar minuten :wink:

Edit: ik doe meestal meerdere horloges in een keer.

  1. Zet een leuke podcast op
  2. Plak de bezels en kasten af
  3. Pak een oud, vaak gewassen, katoenen shirt
  4. Druppeltje polijstmiddel op het glaasje
  5. Poetsen maar
  6. Schoonmaken met een zachte schone doek
  7. Terug naar stap 4 voor het volgende horloge

1 like

Bedankt voor de tip. Mijn zoektocht in het zwarte gat ook bekend als Internet leverde bij aankoop niet de gewenste hits op. Hoe dan ook, ik heb deze leverancier toegevoegd aan mijn favorieten want als er één Chinees schaap over de dam is volgen er wellicht meer.

2 likes

Voor je het weet heb je een hele kudde :laughing: Ik heb mijn “1963” nu een jaartje, nog steeds intens happy mee

3 likes

HF lievelingetje dit, fijn horloge. Heb dit (38mm, plexi, zichtbodem) model ook gehad.

Veel plezier ervan!

2 likes

Hé, die ken ik! (is ook niet meer bij mij :slight_smile:)

1 like

Ah ja, dat weet ik nog. Volgens mij voor jou toen een ‘re-buy’, toch?
En nu toch weer weg, binnenkort wellicht een re-re-buy? :smile:

1 like

Aah vet! Een zeemeeuw!
Groetjes van zijn verloren broertje, ik heb geen idee waar hij nu is

1 like

Proficiat! Heerlijk horloge.
Instant verliefd geworden toen ik de fiffer begin vorig jaar had geprobeerd, en kunnen kopen hier via HF:

2 likes