NA: Seagull 1963

3de keer…vind’m ook tof, proficiat! :slight_smile:

1 like

恭喜!好好享受吧!

1 like

Mooi, en niet meer weg doen, hij staat bjj mij ook nog op de lijst om nog eens te hebben

1 like

Blijft een mooie! Zonde om om niet met de achterkant boven te dragen :wink:

1 like

Mooi heur.

Groeten van zijn broertje

Mag ik vragen waar je dat bandje vandaan hebt? Alles wat ik erbij kreeg is spontaan aan het vergaan :sweat_smile:

1 like

Echt een super mooi model! Heb hem een keer om gehad maar helaas draagt hij vrij groot en heb ik mini polsen, echt een mooi klokje en zeker voor de prijs!

1 like

Ik ben toch wel benieuwd… ik lees velen die zeggen: ‘ooit komt die er’… hoe komt die twijfel of weerstand?

1 like

Heel mooi!

1 like

Ome Ali! Al voelt het ook een beetje als een aliexpress bandje hoor, het suede is vooral optisch… dus in de tussentijd toch nog op zoek naar een mooi leren bandje :wink:

Het oom Ali “echt leren” bandje wat ik er bijkreeg is namelijk echt om te huilen. :sweat_smile:

Dat stukje plastic zat er bij mij ook bij hahaha. Gelukkig extra budget over om er een mooi leren bandje voor te zoeken :joy::ok_hand:

Nu niet meer wegdoen he, toch gefeliciteerd met alweer deze aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

1 like

Gaaf horloge en nu proberen te houden :ok_hand:t3:

1 like

Is en blijft een mooi horloge, gefeliciteerd er mee Diederik.
Maar niet iets voor mijzelf naar ik vrees. Heb in het verleden met een exemplaar teveel malheur mogen beleven.

1 like

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Geniet er (wederom) van :+1:

1 like

Dat is en blijft een grappig horloge. Al een paar keer in mijn winkelwagentje gedaan maar het er ook iedere keer weer uitgehaald omdat ik dan ga twijfelen of die wel polstijd krijgt. Ik ga weer kijken nu…

2 likes

toch eentje die niet meer weg mag nu,
draag hem met plezier

1 like

Blijft mooi. Ik loer er ook weleens naar. Maar ja, ik denk niet dat ik hem vaak zou gaan dragen.

2 likes

Gefeliciteerd

1 like