NA: Seagull 1963

De laatste tijd wat minder bezig geweest met (het kopen van) horloges, maar het begon toch weer te kriebelen. Ik heb de Seagull 1963 vaker gehad (2 maal) maar beide keren verkocht. En elke keer als ik nu naar foto’s kijk in het ‘jouw collectie op één foto’ topic, en er zit een Seagull 1963 tussen al het Rolex geweld, valt die toch het meeste op. Neem daarbij dat de prijs voor een Seagull een appel en een ei is, heb ik hem toch een derde keer gekocht. 3 maal is scheepsrecht, dus het plan is om deze wel echt in de collectie te houden (ik kan nog niet beloven dat dit gaat lukken).

En uiteraard de USP van de Seagull; de prachtige open achterkant met het uurwerk wat vele malen duurder lijkt dan het daadwerkelijk is.

Ik heb bewust gekozen voor de variant met saffierglas, omdat deze een stukje platter is dan de sexy plexi. Dan is het net wat minder een schoteltje en past hij goed onder een trui of overhemd.

Dank voor het lezen!

85 likes

Gefeliciteerd met je NA Diederik

1 like

Van harte! Volgt binnenkort een foto van de collectie met deze als stralend (middel)punt? :wink:

1 like

Nette NA, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Zeker een eyecatcher! Enjoy!

1 like

Hey, heel leuk horloge. Dat het een blijvertje mag worden. Ik herken dat het horloge je niet helemaal loslaat. Ik heb het ook een aantal keer bijna gekocht🫣 Gaat zeer waarschijnlijk nog een keer gebeuren.

Geniet ervan :raised_hands:

2 likes

Van Harte en veel plezier.

Ik herken de geestdrift, al weer een tijd geleden voor ik geloof de vierde keer de 40mm saffier zwanenhals gekocht.

Het blijft een geweldig ding.

1 like

Mooi!!!

1 like

Proficiat met je nieuwe Chinees Diederik. :+1:
De rode ster met gouden indices zijn opvallend mooi.

1 like

Leuke NA!
Zit al langer in mijn hoofd om ook eens aan Te schaffen. Blijft toch een leuke klassieker :ok_hand:

1 like

Mooi hoor. Heel veel plezier ermee.

1 like

Proficiat met je NA … ik ken het gevoel 3x scheepsrecht voor de skx bij mij . Maar uiteindelijk voorgoed afscheid van genomen .

1 like

Mijn beste,

Ik heb er al vele gezien, hier op het forum,
maar zo’n Seagull blijft een onwijs gaaf / mooi horloge!!

Ik wens je er een fijne, langdurige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Draag hem zelf ook super graag.
Krijg een glimlach elke keer ik hem zie shinen in een avondzonnetje.
Doe hem vooral nooit meer weg! :wink:

3 likes

Gefeliciteerd :ok_hand: Blijft een mooi horloge.

1 like

Mooi ding man. Heel veel plezier ervan.

1 like

Leuk hoor, mooie aanwinst :ok_hand:t3:

Veel plezier ermee :sunglasses:

1 like

Blijft een mooie topper voor een ongelofelijke prijs. Veel draagplezier ermee! :+1:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd

1 like

Blijft een mooie :ok_hand:
Ook vaak naar gekeken maar nog niet doorgepakt…
Geniet ervan.

1 like