NA: Seagull 1963

Dit is een horloge waar ik naar bleef kijken sinds ik op het forum kom. Vanwege de wijzerplaat met die geeg-groene kleur, de blauwe wijzers en het uurwerk.
Natuurlijk keek ik extra vaak op de site van Ali in de uitverkoopperiode en op een dag drukte ik op de bestelknop.

De bezorging had nog wel wat voeten in de aarde. Alles van Ali wordt hier tegenwoordig door een fietskoerier bezorgd, die als bezorgtijd standaard aangeeft: tussen 9 en 21 uur. Maandag: om 15 uur bericht dat het die dag niet zou lukken, dinsdag: het pakje bleek toch niet in de kar te zitten, het koeriersbedrijf zou onderzoek doen. Ik dacht dat het pakje kwijt was. Maar vandaag, tot mijn verbazing, werd het wel bezorgd!

In het echt is hij nog leuker. Ik heb de 38mm-versie met saffier. De stopwatchfunctie doet het, maar die zal ik niet veel gebruiken. Het horloge is goed afleesbaar dankzij het contrast. De kast is glanzend gepolijst: dat had van mij iets minder gemogen, maar goed. Al met al een mooi horloge dat ik regelmatig met plezier zal dragen.

72 likes

Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst :+1:

2 likes

Top horloge. Draag ik vaak.
Tikt wat luid, maar verder erg goed.
Draag de mijne momenteel niet, want zit op leer en met deze temperaturen ben ik nogal bezweet :joy:

3 likes

Heel veel draagplezier gewenst, ik vind de caseback een tentoonstelling :smiley:

2 likes

gefeliciteerd

2 likes

Netjes :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Toffe aanwinst. Geniet ervan.

2 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :+1:t2:

2 likes

leuk en ietwat iconisch horloge ook :+1:

2 likes

Gefeliciteerd Petra, met deze HF klassieker. Geniet ervan

3 likes

Mijn beste,

Een sympathieke aanwinst.
Gefeliciteerd!!

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

zeer geslaagd,
draag hem met plezier

2 likes

Gefeliciteerd, ik had de versie met power indicator. Het enige horloge in de collectie dat ik weer verkocht heb, omdat ik het na een week of twee toch niet bij mij vond passen. Iets teveel modern CNC look & feel voor een horloge dat vintage-achtig oogt. Verder is er echt niets mis mee! lk vind ze namelijk wel leuk en fotogeniek, dus ik was blij dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken. Dubbel blij. :grinning::smile:

Ze houden van bandjes!

Dus lekker doorwisselen op leer, stof, Nato en Perlon. Het standaard bandje is heel stug, maar misschien dat het na een paar weken dragen soepeler wordt.

Veel draagplezier!

2 likes

Dat denk ik ook. Mooi hoor! :ok_hand:

2 likes

Mooi, geniet ervan

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst :slight_smile:

2 likes

Ik zal eens andere bandjes proberen. Maar het horloge heeft wel lange lugs, dus ik denk dat een nato of een paranato het beste past. Tja, het is wat voor je of niet: voor mij is het wel wat en dat terwijl ik meestal voor minimalistisch kies.

2 likes

Gefeliciteerd !

2 likes

Gefeliciteerd Petra

2 likes

Huh? Ben je mijn moeder? Dacht dat je Els heette… Haha! Letterlijk vandaag heeft m’n moeder exact hetzelfde horloge binnengekregen. Bijzonder.

Maar leuk!
Geniet ervan, hij staat je goed.

2 likes